schelpje3 schreef:Als je daar geen verschil tussen ziet
Moet je eens voorstellen, één van jouw dochtertjes, volgens mij zijn ze kleuterleeftijd(?) in een gezin met 2 moeders. Zoekt ze niet naar een pappa?
Zie je niet dat dit een list van de satan kan zijn, om zo ons allen daarnaar toe te brengen dat de scheppingsorde op de schop kan? Zo gaat dat nl. Nu is het nog sporadisch, een noodoplossing, een generatie verder is het volstrekt normaal en geaccepteerd.
Het allerfijnste voor een kind is als het in een gezin opgroeit waar het pais en vree is met een pa en een ma. Natuurlijk! Heb ik dat nog niet genoeg gezegd?
Maar denk je dat het een list van de satan is dat er 2 vrouwen als pleegouders zijn???
Nee, denk je niet dat het al veel eerder fout gaat? Het fout gaat dat pleegouders NODIG ZIJN!
Is het geen list van de satan...of, dat denk ik eerder, een gevolg van de zonde, dat kinderen weggehaald moeten worden uit gezinnen waar vaders hun dochters verkrachten? Moeders hun kinderen stelselmatig mishandelen en verwaarlozen? Kinderen vanaf kleins af aan voor hun alcoholverslaafde moeder moeten zorgen?
En dan..
naar een pleeggezin. Ja natuurlijk zou het fijn zijn als er genoeg gezinnen zijn om alle pleegkinderen op te vangen en dat het allemaal christelijke gezinnen zijn met een pa en een ma. Maar die zijn er niet schelpje!
En dan kan ik het maar niet begrijpen hoe jij dan vind dat een kind niet naar een liefdevol gezin mag met 2 moeders of 2 vaders.
Verder geef ik de discussie gewoon op want ik heb niet het idee dat we elkaar begrijpen.