Overigens kan grote gewichtstoename icm hogere bloeddruk en eiwit in de urine wijzen op zwangerschapsvergiftiging.
Moderator: Moderafo's
rosekapje schreef:aan de quilt ze zien denk ik dat het een meisje wordt![]()
Ontzettend leuk kamertje!. ben echt benieuwd naar nog meer foto's van de commode.
Bloempie hoe is het met jou, hopelijk alles goed.
Heidebloem schreef:Bij ons in de praktijk zijn we nog ouderwets met gewicht tijdens de zwangerschap. Als er in 1 week meer dan 500gr bijgekomen is, prikken wij glucose om zeker te weten dat er geen zwangerschapsdiabetes ontstaat. Is dat niet zo dan wordt er geen woord meer over vuil gemaakt hoorMaar de huisartsen waar ik voor werk (verloskundig actief) zijn zeer secuur in hun werk...
Overigens kan grote gewichtstoename icm hogere bloeddruk en eiwit in de urine wijzen op zwangerschapsvergiftiging.
wat gaaaaaaaf dat kleed :d zelfgemaakt ?? ik wil er ooit nog eens voor ons bed gaan maken.Sterretje schreef:kwebbel schreef:gaaf kamertje!!!!!!:D en een mooie buik hoor
is dat een quiltkleed of ... ?
Jep, quiltkleed. (vind ik superkleden, op 'ons' bed en logeerbedden liggen ze ook. (alleen dan wit of creme) maakt gewoon iedere kamer af he;-)
En dekbedje wat nu grijs geblokt is wordt straks rose of blauw.. maar pas als de baby er is. Anders is het wel erg overduidelijk wat het wordt he;-) Geldt trouwens ook voor dekbedje in de wieg (op onze slaapkamer)
@ LauraC: Die psalm (139) hoort voor mijn gevoel bij de zwangerschap. Vind het zo'n bijzondere psalm
LauraC schreef:Sterretje, weten jullie wat 'het' is?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten