Moderator: Moderafo's
Rufi schreef:lammetje schreef:bedoel je dat je niet gelooft in bekken instabiliteit of dat je dan geen extra uren krijgt?
Ik moet wel toegeven dat ik regelmatig pijn heb bij mn hechtplaats van linkerbeen/bekken, maar dat komt omdat ik teveel heb gelopen, krijg dan ook meteen weer harde buiken.... Al is mn bekken al mn leven lang instabielHeb er gelukkig ook geen last van.
Als je verloskundige zegt dat je extra uren moet krijgen lijkt me dat je die ook echt moet krijgen, maarja als er écht niemand is... al lijkt me dat ook wel stug hoor!
En het klopt, als je met een ks in het zh hebt gelegen krijg je ook vaak nog maar 2 ochtenden hulp, omdat je dan nog niks kan, maar als het voor de baby was die opgenomen moest worden krijg je niks meer, stom geregeld eigenlijk. Want thuis ist toch héél anders....
Ik geloof niet in het modeverschijnsel bekkeninstabiliteit. Het is wel zo dat bijna iedere zwangere vrouw een min of meer instabiel bekken heeft, dat is normaal en gaat vanzelf weer over na de bevalling. Maar midden jaren negentig ontstond ineens een epidemie van zwangere vrouwen met ernstige bekkenklachten, die soms zelfs in een rolstoel belandden, terwijl er niks bijzonders aan hun bekken te zien viel. Nu hoor je er bijna niemand meer over. Dokters krijgen bijna geen vrouwen met deze klachten meer op hun spreekuur. Dus het is overgewaaid, zo gaat dat met modeziektes.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten