Bedankt alweer voor de felicitaties! Ik zal even kort uitleggen hoe het ging en wat nu verder de bedoeling is. Het is ons wel duidelijk geworden...een kind krijg je niet zomaar!
Eerst werden de adoptiedames naar binnen gevraagd en er werd hun wat vragen gesteld. Daarna mochten wij naar binnen en werd ons wat vragen gesteld over de toekomst zeg maar. Er waren maar twee vragen en het werd ons al snel duidelijk dat ze eigenlijk al een beslissing hadden genomen. Er werd ons toen doodleuk verteld dat het panel unaniem achter de aanbeveling staat en dat het ons veel succes wenst voor de toekomst en dat ze graag nog eens willen horen hoe het met Michael gaat. Daarna een rondje knuffels met de adoptiedames en m'n man natuurlijk. We hebben toen meteen wat data geprikt voor wat er nu gaat gebeuren. DV 20 juni komen zijn pleegouders hierheen om ons te ontmoeten en ons een mogelijkheid te geven vragen te stellen. Dan hoopt de adoptiedame die nu alleen met onze case is belast ook wat foto's te hebben. Op DV 23 juni is er een vergadering om een soort van bezoekschema vast te leggen en dan hopen we hem snel te kunnen zien.
Grappig genoeg heeft mijn man hem al wel gezien per ongeluk

Michaels panel was voor het onze en hij kwam net uit de vergaderruimte toen wij uit de lift stapten. Ik keek naar iets anders maar mijn man zag onze knul! Wij werden snel een gang op geschoven

dus ik zag hem niet, maar mijn man is helemaal verliefd op Michael.