Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 02 feb 2008 15:12

@Henk:

Dat je niks over specifieke bangevallen loslaat is an sich terecht. Moet je ook niet willen. Dat je over het banbeleid ook niks wil zeggen is meer een zwaktebod en achter de woorden "Er is geen ruimte om dat op het forum te bediscussieren" lees ik gewoon: daar heb ik lekker geen zin in, nanananaaa.

Goed, dat kan, maar door je beleid naar buiten helder te hebben voorkom je juist een hoop ellende, en goed beleid mag iedereen van op de hoogte zijn. Dat is iets wat ik hier al veel vaker geroepen heb, maarja, daarmee verdwijnt wel de mogelijkheid om je beleid met zekere willekeur uit te voeren.

En dat je op deze manier reageert, dwz: na een of andere onhandige actie iedereen maant erover op te houden op straffe van een ban in plaats van toe te geven dat het niet handig was, dat vind ik nog veel meer een zwaktebod. Geef dan op zn minst toe dat je lekker doet waar je zelf zin in hebt, wat je zelf goed dunkt, en dat iedereen daar maar mee moet leven.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 02 feb 2008 15:27

Het banbeleid is duidelijk. Als je vervelend bent en na herhaalde waarschuwingen geen beterschap toont dan wordt je weggestuurd.
Dat er hier niet over gediscussieerd mag worden is ook niet zo'n probleem want wie het fijne ervan wilt weten komt daar via een omweg wel achter.

Het laatste punt Carpento ben ik wel met je eens.

Het idee dat dit forum beheert word door iemand die zijn acties niet kan en wil verantwoorden staat me wel zo enorm tegen. Ik vind dat gewoon zwak en achter de ellebogen werk.

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 02 feb 2008 15:29

Och, dat niet verantwoorden valt enorm mee.

Voor wie de moeite neemt om even persoonlijk met Henkie te praten wordt al een hoop duidelijk hoor, en verder moeten we ons er met zijn allen maar niet te druk om maken, dat is verloren energie die we veel beter kunnen besteden!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 02 feb 2008 15:30

Dan had ik naar de meeting moeten komen, helaas gemiste kans.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 02 feb 2008 15:32

Ow en als laatste, dan hou ik er echt over op 8)

Moet ik mn klacht over het sluiten van het best lopende topic in de slowchat ook naar info@refoweb mailen? 8)

Flappie
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Flappie » 02 feb 2008 15:51

Verder meld henkie volgens mij ook dat er 'een kleine opening in De Zaak is'. Welja dan komt alles wellicht toch nog goed.
God bless mommy and matchbox cars
God bless dad and thanks for the stars
God hears amen wherever we are
And I love you

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 03 feb 2008 21:42

henkie schreef:Ladies and people,

Het wordt tijd dat we weer overgaan tot de orde van de dag. De soap rond dit alles heeft inmiddels enige tijd geduurd en er was genoeg gelegenheid om stoom af te blazen. Er is ook genoeg gesproken over de ban. Topics die met het voorgaande te maken hebben worden gesloten en posts worden verwijderd. Gelieve deze niet meer te starten. Als dat wel gebeurd, worden ze verwijderd en bij herhaling krijgt de overtreder een ban.

Rest mij nog te zeggen dat het banbeleid niet via het forum besproken wordt. Er is geen ruimte om dat op het forum te bediscussieren. Direct betrokkenen kunnen hun mail met opmerking sturen naar info@refoweb.nl.

Ik begreep overigens dat er weer een kleine opening is in De Zaak. Maar daar komen we eventueel wel uit zonder jullie hulp ;-)

Henk,
De ban staat voor mij niet ter discussie. Dat is je goed recht en ergens begrijpelijk.

Liever had ik dat je inging op de opmerkingen over je gedrag

Zoals hier
leclerc schreef:Sorry Henk,
Maar ik vind dit dus beneden alle peil. Wie een account aanmaakt op dit forum is dus niet veilig als de mijnheer met de gladde benen uit Oosterbeek hem niet aanstaat.
Of iemand die account illegaal heeft of niet is niet ter zake doende. In mijn ogen ben je nu het jongetje dat iemands banden lek steekt omdat diegene je knikker wegschopte net voor dat je hem in het kuiltje wilt knikkeren.
die mentaliteit zeg maar.

Ik heb al vaker gemerkt dat je dingen persoonlijk maakt richting andere forummers. Hoewel deze site en dit forum jouw uit de hand gelopen hobby is en jij niemand strikt genomen verantwoording schuldig is, moet je wel rekening houden met het feit dat dammen tegen jezelf heel erg saai is.

Verder ben je vast heel lief en ben ik ook blij met dit forum om maar eens met een positieve noot te eindigen. :wink:

In plaats van met dreigen van posts verwijderen en topics te sluiten waar mee je wat rolbevestigend reageert :idea:
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 11 feb 2008 16:01

Waarom wordt er nu opeens zo gezwegen?

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 11 feb 2008 19:17

We zijn druk met de orde van de dag :idea:

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 11 feb 2008 20:55

en 'De Zaak'?

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 11 feb 2008 22:21

Die wordt op de achtergrond besproken :D

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 11 feb 2008 22:25

Dat men zich er überhaupt over opwindt...
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 11 feb 2008 22:28

Inderdaad, een hoop kouwe drukte om niks.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 11 feb 2008 22:33

Nog hete thee?
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 12 feb 2008 21:12

Jeronimuz schreef:Die wordt op de achtergrond besproken :D

Dat hoop je ja.
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Terug naar “Archief”