Wat moet je nou met .....?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Re: Wat moet je nou met .....?

Berichtdoor Marnix » 24 jul 2015 11:08

Oke, niks gezegd. Gilgamesh, laten we gewoon op een volwassen manier met elkaar blijven praten en elkaar met elkaars overtuigingen in hun waarde laten.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

oekaboeka
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor oekaboeka » 24 jul 2015 21:55

pindas83 : Ik vond de reactie van gilgamesh puberaal overkomen, snap ook niet dat je als atheist je op zo 'n forum een beetje gaat zitten ergeren aan een stel ''domme creationisten''

](*,) ](*,) ](*,) Wie is er nu dom ! verwijt iemand anders gedrag als puberaal en noemt vervolgens zelf creationisten dom ](*,) ](*,)

Wie is er nu dom ? :-oo

antoon

Berichtdoor antoon » 24 jul 2015 23:17

Wie is er nu dom ! verwijt iemand anders gedrag als puberaal en noemt vervolgens zelf creationisten dom ](*,) ](*,)

IK neem aan dat pinda een roeptoeter is die bij gebrek aan redenatie, andere mensen die de dingen onderzoeken maar dom bestempelt, de bal speelt hij opzichzelf terug, hij doet zich inderdaad dom voor

antoon

Berichtdoor antoon » 24 jul 2015 23:28

In vrijwel elk land ter wereld, en dat zijn er vrij veel, staan uit de grond opgegraven bewijzen voor de evolutie in musea. Die liggen allemaal in de grond te wachten om het geloof in God te ondermijnen..

Het verdacht maken van de wetenschap helpt ook niet niet echt in een eerlijke discussie... Voeg ik nog even toe aan het moddergooien...

Er wordt helemaal niets gevonden aan bewijzen, wel argumenten voor schepping de fossielen die jij bedoelt zijn zonder evolutionaire voorlopers zonder verbindingen naar andere soorten en dat al van de onderste lagen af.

Verdacht maken doen we niet, dat doen een aantal evolutionisten zelf, het is niet meer dan normaal dat op FRAUDE gewezen wordt, het zal welweer niet tot je doordringen, maar waarom denk jij dat zij de boel belazeren, ze weten dat zij weinig anders hebben, als zij zo sterk in hun schoenen stonden zouden zij dat middel echt niet gebruiken, zou niet nodig zijn, en waarom willen zij hun theorie met alle mogelijke middelen bij iedereen in de strot duwen, voer voor psychologen, zelf heb ik er verklaringen voor, een daarvan is: Evolutionisten zijn over het algemeen mensen vet als als iedereen, roem, geld en eer liggen ok de hoek, wie is er niet vies van, ongelovig of gelovig, dat maakt nietzoveel uit, dan kan de drempel van fatsoen weleens lager komen te liggen, en ze zullen redeneren " we doen er niemand kwaad mee".

Nee ik praat mij bij niemand in het straatje, De Amerikaanse TV predikers, misbruiken de bijbel ook, de goede uitgezonderd, wie de schoen past trekke hem aan.

Wat erg is dat veel jongeren die het bedrog voorgeschoteld krijgen een verkeerde kijk op de dingen kunnen krijgen, er zullen leraren zijn die op de verkeerde tekeningen wijzen, dat denk ik wel, maar niet iedereen zal het doen, bewust of onbewust, en dan krijg je dus op een forum dat als doelgroep jongeren in het gelid heeft personen als eerder genoemde, en ook die een berisping kreeg, en er zijn er meer op andere fora
Laatst gewijzigd door antoon op 24 jul 2015 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 24 jul 2015 23:44

antoon schreef:Er wort helemaal niet gevonden aan bewijzen, wel bewijzen voor schepping de fossielen die jij bedoelt zijn zonder evolutionaire voorlopers zonder verbindingen naar andere soorten en dat al van de onderste lagen af.

Echt? In welke lagen kijk jij dan? Niet in dezelfde lagen waar professionele geologen/paleontologen kijken, dat is in ieder geval wel duidelijk. Heb je dat plaatje van hettys' olifanten niet gezien?

verdacht maken doen we niet dat doen een aantal evolutionisten zelf, het is niet meer dan normaal dat erop gewezen wordt, het zal welweer niet tot je doordringen, maar waarom denk jij dat zij de boel belazeren, ze weten dat zij weinig anders hebben, als zij zo sterk in hun schoenen stonden was dat niet nodig, en waarom willen zij hun theorie met alle mogelijke middelen bij iedereen in de strot duwen, voer voor psychologen, zelf heb ik er de verklaring voor,
Evolutionisten zijn over het algemeen mensen als iedereen, roem, geld en eer liggen ok de hoek

Ik moet altijd ontzettend lachen als ik creationisten dit zie doen. En met dit bedoel ik de argumenten waarmee ze zelf onder vuur liggen en waar ze gewoon geen weerwoord op hebben, doodleuk opeisen en proberen die argumenten letterlijk terug te kaatsen in de hoop dat de opponent er net zo mee in de haren zit al zij zelf.

Je zou zeggen dat het de pot is die de ketel verwijt, maar in dit geval is er maar één deelnemer die zwart is, en dat is niet de wetenschap in dit geval

Ik vind het toch elke keer weer hilarisch.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

antoon

Berichtdoor antoon » 24 jul 2015 23:49

Ik ga uit van opgravingen, iedereen kan het doodgewoon zelf zien , nee Mortlach je sluit je ogen voor voor de werkelijkheid, daar lijkt het op tenminste, je kan het ook gewoon waarnemen met de miljoenen fossielen die onderhand door de eeuwen heen opgegraven zijn, ook veel evolutionisten geven het toe, er zijn geen sporen van evolutie, nergens te bekennen, insecten, planten, bomen, heesters ,vlinders, vissen, tanden en noem maar op vertonen gewoon Genesis en de hedendaagse natuur, absoluut geen evolutie , dat is echt niet om te lachen.
Maar stel nu eens dat de miljoenen jaren waar zijn, stel je dan de impact even voor, ook in die periode dan geen mutaties.

met dit bedoel ik de argumenten waarmee ze zelf onder vuur liggen sprak je, ik heb nergens de indruk dat we hiermee onder vuur liggen.
en al helemaal niet dat er geen weerwoord is

Heb je dat plaatje van hettys' olifanten niet gezien?

Je zegt het al, plaatje of tekening van olifant of misschien een foto van onderdelen van het dier, wij komen met talloze fotos van de werkelijkheid van verschillende schepsels, zoals ik al eerder noemde

pindas83
Majoor
Majoor

Berichtdoor pindas83 » 25 jul 2015 07:27

pindas83 : Ik vond de reactie van gilgamesh puberaal overkomen, snap ook niet dat je als atheïst je op zo 'n forum een beetje gaat zitten ergeren aan een stel ''domme creationisten''

oekaboeka schreef: ](*,) ](*,) ](*,) Wie is er nu dom ! verwijt iemand anders gedrag als puberaal en noemt vervolgens zelf creationisten dom ](*,) ](*,)

Wie is er nu dom ? :-oo

Ik denk jij aangezien je geen acht slaat op de leestekens. Als je dat wel had gedaan had je kunnen begrijpen dat ik het absurde hiervan wilde aangeven.
M.a.w.: Ik snap niet dat een atheïst op een refo forum zich vrijwillig gaat zitten ergeren aan WAT HIJ een stel domme creationisten vind!
Dat vind ik dom! Wat schiet je daarmee op?
Snap jullie het nu? :D

pindas83
Majoor
Majoor

Berichtdoor pindas83 » 25 jul 2015 07:29

antoon schreef:Wie is er nu dom ! verwijt iemand anders gedrag als puberaal en noemt vervolgens zelf creationisten dom ](*,) ](*,)

IK neem aan dat pinda een roeptoeter is die bij gebrek aan redenatie, andere mensen die de dingen onderzoeken maar dom bestempelt, de bal speelt hij opzichzelf terug, hij doet zich inderdaad dom voor

Jij snapt er ook maar weinig van antoon :wink: negeer de leestekens en je krijgt dit gedoe.

antoon

Berichtdoor antoon » 25 jul 2015 07:46

Bravo, ik zal je eerlijk zeggen dat ik toch wel licht twijfelde aan wat je bedoelde, ik vind dat je er meer verklaringen uit kon halen

pindas83
Majoor
Majoor

Berichtdoor pindas83 » 25 jul 2015 08:03

antoon schreef:Bravo, ik zal je eerlijk zeggen dat ik toch wel licht twijfelde aan wat je bedoelde, ik vind dat je er meer verklaringen uit kon halen

Ik zal trachten me duidelijker uit te drukken in het vervolg!

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 25 jul 2015 10:04

antoon schreef:Ik ga uit van opgravingen, iedereen kan het doodgewoon zelf zien , nee Mortlach je sluit je ogen voor voor de werkelijkheid, daar lijkt het op tenminste, je kan het ook gewoon waarnemen met de miljoenen fossielen die onderhand door de eeuwen heen opgegraven zijn, ook veel evolutionisten geven het toe, er zijn geen sporen van evolutie, nergens te bekennen, insecten, planten, bomen, heesters ,vlinders, vissen, tanden en noem maar op vertonen gewoon Genesis en de hedendaagse natuur, absoluut geen evolutie , dat is echt niet om te lachen.
Maar stel nu eens dat de miljoenen jaren waar zijn, stel je dan de impact even voor, ook in die periode dan geen mutaties.

Dus dan moet het voor jij geen enkel probleem zijn in dezelfde aardlaag een fossiele trilobiet en een fossiel konijn aan te wijzen. Ik kijk er blijkbaar overheen.

ook veel evolutionisten geven het toe, er zijn geen sporen van evolutie,

Welke evolutionisten geven dat toe? Het zijn er blijkbaar veel, dus kan het niet zo moeilijk zijn er 1 of 2 bij naam te noemen. Geef dan ook even een citaatje. Bedankt!

ik heb nergens de indruk dat we hiermee onder vuur liggen en al helemaal niet dat er geen weerwoord is

Nee, maar jij hebt dan ook een nogal eigen kijk op de realiteit.

Je zegt het al, plaatje of tekening van olifant of misschien een foto van onderdelen van het dier, wij komen met talloze fotos van de werkelijkheid van verschillende schepsels, zoals ik al eerder noemde

Talloze foto's? Waar dan? Het gaat sowieso nogal lastig worden met foto's te komen van soorten die voor 1800 ongeveer zijn uitgestorven, want toen was de fotografie nog niet uitgevonden. En Jurassic Park is géén documentaire, zoals jij misschien denkt. Maar goed, je gaat dus verder niet in op het olifanten-schema van Hettys, neem ik aan? Jammer, maar niet geheel onverwacht.

Chaya
Generaal
Generaal

Berichtdoor Chaya » 25 jul 2015 10:11

Mortlach schreef:
Talloze foto's? Waar dan? Het gaat sowieso nogal lastig worden met foto's te komen van soorten die voor 1800 ongeveer zijn uitgestorven, want toen was de fotografie nog niet uitgevonden. En Jurassic Park is géén documentaire, zoals jij misschien denkt.

Ik hoorde onlangs een paleontoloog zeggen dat Jurassic park helemaal niet klopt, omdat sommige dinosaurussen geen gladde of geschubde huid hadden, maar een harig vel.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 25 jul 2015 10:37

Chaya schreef:Ik hoorde onlangs een paleontoloog zeggen dat Jurassic park helemaal niet klopt, omdat sommige dinosaurussen geen gladde of geschubde huid hadden, maar een harig vel.

Er waren er in ieder geval een hoop met veren. Jurassic Park is natuurlijk inderdaad maar een film die het vooral inspeelt op wat het publiek verwacht. En een tijd lang dachten we ook dat dino's koudbloedige reptielen waren. Nu blijkt echter, zoals altijd met alles eigenlijk, dat de werkelijkheid nog veel bijzonderder was dan we dachten. Dus vacht, ja, waarom ook niet? Ze hadden tijd genoeg om het te evolueren :P

hettys
Majoor
Majoor

Berichtdoor hettys » 25 jul 2015 11:21

antoon schreef:Er wordt helemaal niets gevonden aan bewijzen, wel argumenten voor schepping de fossielen die jij bedoelt zijn zonder evolutionaire voorlopers zonder verbindingen naar andere soorten en dat al van de onderste lagen af.

Nee Antoon, dat is gewoon niet waar. Ik heb je een foto laten zien van de Tetrabelodon, evolutionair een voorloper van de olifant. Er zijn talloze vogels gevonden die verdacht veel op dinosauriers lijken. En dat weet je. Vissen met achterpoten, het komt allemaal voor, en ook nog in PRECIES de lagen waarin ze verwacht worden...

Verdacht maken doen we niet, dat doen een aantal evolutionisten zelf, het is niet meer dan normaal dat op FRAUDE gewezen wordt, het zal welweer niet tot je doordringen, maar waarom denk jij dat zij de boel belazeren, ze weten dat zij weinig anders hebben, als zij zo sterk in hun schoenen stonden zouden zij dat middel echt niet gebruiken, zou niet nodig zijn, en waarom willen zij hun theorie met alle mogelijke middelen bij iedereen in de strot duwen, voer voor psychologen, zelf heb ik er verklaringen voor, een daarvan is: Evolutionisten zijn over het algemeen mensen vet als als iedereen, roem, geld en eer liggen ok de hoek, wie is er niet vies van, ongelovig of gelovig, dat maakt nietzoveel uit, dan kan de drempel van fatsoen weleens lager komen te liggen, en ze zullen redeneren " we doen er niemand kwaad mee".

Antoon, je klinkt als een plaat die blijft hangen en steeds dezelfde retoriek herhaald zonder ook met argumenten te komen. Kom es met een voorbeeld van een gevonden 'basistype' ...

Wat erg is dat veel jongeren die het bedrog voorgeschoteld krijgen een verkeerde kijk op de dingen kunnen krijgen, er zullen leraren zijn die op de verkeerde tekeningen wijzen, dat denk ik wel, maar niet iedereen zal het doen, bewust of onbewust, en dan krijg je dus op een forum dat als doelgroep jongeren in het gelid heeft personen als eerder genoemde, en ook die een berisping kreeg, en er zijn er meer op andere fora

Ik vindt het veel erger dat creationistische ouders hun kinderen hersenspoelen met allerlei regelrechte leugens en halve waarheden.

Bekijk dit filmpje vooral niet als je je oogkleppen op wilt houden.
http://iniedersbelang.com/evolutie-crea ... ationisme/

Met hun "zag je opa er zo uit..." [-X

Verder worden die tekeningen ALLANG niet meer gebruikt!!

Weet je Antoon, ga es in op alle fraude en verzinsels binnen het creationisme in plaats van eindeloos met Haechel en piltdown aan te komen. Tegenwoordig, zeker de laatste 60 jaar is dat soort bedrog niet meer mogelijk omdat bedrog meteen, door de wetenschap ZELF ontmaskerd wordt en de bedrieger met pek en veren wordt afgeserveerd..
Ook gif is geschapen.

hettys
Majoor
Majoor

Berichtdoor hettys » 25 jul 2015 11:26

toevoeging:

Nog maar es dan.

Afbeelding

Een compleet skelet.
Ik heb nog nooit een foto van 'jullie' gezien, nog nooit ook maar één voorbeeld!!
Ook gif is geschapen.

Terug naar “Archief”