zo'n aardappelomelet, das toch gewoon een spaanse tortilla?
ik had vroeger een spaanse collega, die kon dat altijd zo lekker maken! maar hoe groter, hoe langer het opstond.
Moderator: Moderafo's
ajl schreef:
Gemaakt met de pasen en erg lekker. Het vulde enorm, maar het was tot de laatste kruimel op. Ik ben wel een beetje luit geweest, heb nl voorgesneden raapstelen gekocht ( 350 gram) en dat erdoor gedaan. Volgende keer zal ik er nog een salade naast maken. Ik mis in dit soort gerechten toch wel de groente. De aardappelomelet lijkt mij ook erg lekker, maar hier idem. Voor mij/ons te weinig groente in verhouding tot de kaas en de hoeveelheid aardappel.
ajl schreef:@ marnix van welke site haal jij de vegetarische gerechten? Ik zou graag vaker vegetarisch willen eten, maar eigenlijk mis ik qua smaak altijd wel wat. Of het is vlak van smaak of het zit dichtgeplakt met kaas en dat lijkt mij ook niet zo gezond.
meribel schreef:zo'n aardappelomelet, das toch gewoon een spaanse tortilla?
meribel schreef:zo'n aardappelomelet, das toch gewoon een spaanse tortilla?
ik had vroeger een spaanse collega, die kon dat altijd zo lekker maken! maar hoe groter, hoe langer het opstond.
mohamed schreef:Als Chaya hem bakt is het een Nederlandse refo pannenkoek!
mohamed schreef:Als Chaya hem bakt is het een Nederlandse refo pannenkoek!
Chaya schreef:Dan zou hij ganselijk mislukt zijn Mohamed, zwart
Marnix schreef:Het enige waar het echtniet bij werkt in mijn optiek is Aardappels, Groente, Vlees. Want dan wordt het aardappels en groente. Dat proeft wat kaal
)
Marnix schreef:Bah dat klinkt niet smakelijk nee
Boerin schreef:Dat was toen een vleesvervanger. Mijn vader was altijd uitermate bezorgd dat we iets aan vitamines tekort kwamen.
Ik zei laatst tegen hem: Hoe je dat in vredesnaam gedaan hebt, zonder vlees, een en al groente, als ik die kinderen geen vlees zou geven zouden ze helemaal geen zin hebben om te eten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten