Berichtdoor elsb » 18 jul 2009 20:44
Hier even een beichtje van mij!
Hier gaat het prima! Matthias heeft gelukkig geen maagsonde meer. Vorige week vrijdag heeft hij hem er zelf uit getrokken, het ging toen eigelijk zo goed met te leegdrinken van de fles dat we besloten om het maar even aan te zien zonder sonde. We hadden toen net ook een nieuw merk fles en dat hielp ook erg goed. Eerst hadden we avent, maar nu hebben we een dodie fles, echt super. Avent schijnt voor babys met normaal gewicht geen probleem te zijn, alleen voor te vroeg en te lichte baby's heeft de avent fles een 'moeilijke' speen. Hij drinkt dus nu alles zelf en groeit nog steeds goed. Hij woog vanmorgen 2660 gram. Dus al ruim 800 gram gegroeid! Je kunt het ook goed zien, z'n beentjes zijn ietsje voller en z'n wangen wat dikker! Hij heeft nog steeds maatje 44 aan, al wordt dat nu wel iets aan de krappe kant. Aankomende maandag is hij alweer 5 weken oud.
Afgelopen week zijn we 3 dagen in Zeeland geweest, m'n schoonmoeder is afgelopen maandag overleden en gisteren begraven, dus dat was een heftige emotionele week. Gelukkig ging het met Matthias prima, hij is nu nog op een makkelijke leeftijd dat je hem overal mee naartoe neemt en hij slaapt overal.
Rosekapje, hadden jou kinderen ook een groeiachterstand omdat ze zo klein waren?
VPK: ik herken veel van je verhaal, het lijkt wel of bij Matthias ook de voeding regelmatig naar boven komt, hij spuugt soms best wel wat. Maar goed zolang hij groeit is dat geen probleem heb ik me laten vertellen. En dat je niet meer zomaar weg kan, dat herken ik ook heel erg.
Ik zou best een foto willen plaatsen, kan iemand mij vertellen hoe dat moet?