Moderator: Moderafo's
Mijn tante heeft het best wel krap iedere maand en die rijden zo weinig mogelijk met de auto.
LauraC schreef:Mensen, even een vergelijkend warenonderzoekIk heb gemerkt bij de wekelijkse boodschappen dat ik meer en meer betaal voor dingen zoals brood, melk en groenten. Is dat bij jullie ook zo? Bijvoorbeeld, kon ik een jaar geleden nog voor onder 45 pond per week boodschappen doen, nu ben ik blij als ik onder de £60 blijf. Zijn de prijzen in Nederland ook zo gestegen?
MissF schreef:Ik gebruik hem in principe ook alleen voor mijn werk. Die van mijn man gebruiken we voor de rest waar we samen heen gaan.
maar vorige week was ik al 1 keer naar Sliedrecht heen en weer, en 1 keer naar Arnhem, en dat scheelde meteen een hele bezinetank in de maand. Ik tank dan drie keer per maand voor 50 euro, mijn man vijf keer voor 40 euro. Al wordt die van hem heel goed vergoed door zijn werk, hij krijgt enorm veel vergoeding. Ik helaas niet, dus mijn autokosten komen gewoon allemaal in onze 'huishoudrekenening' terecht.
Maarja, voor ons werk hebben we sowieso allebei een auto nodig, dus daar is niks aan te doen.
Lalage schreef:Galiteia: kan je dan niet beter gaan fietsen als het met de auto maar 5 minuten is?
Galateia schreef:En ik wil ook niet fietsen. Dan kom ik bezweet en met rood hoofd aan op mijn werk, om dan meteen voor een klas te gaan staan... nee, daar moet ik niet aan denken. En dan alle spullen die ik versleep....
Galateia schreef:Lalage schreef:Galiteia: kan je dan niet beter gaan fietsen als het met de auto maar 5 minuten is?
Uhm. Mijn fiets heeft 2 lekke banden, en dat al veeeeeeeeeele jaren...
En ik wil ook niet fietsen. Dan kom ik bezweet en met rood hoofd aan op mijn werk, om dan meteen voor een klas te gaan staan... nee, daar moet ik niet aan denken. En dan alle spullen die ik versleep....
MissF schreef:@markie
Ik rij 500 km op een tank, ik tank altijd 35 liter ongeveer.
Naar mijn werk is 20 km heen, 20 terug. Dan kom ik altijd op eens per 2 weken tanken. Maar een ritje Arnhem en Sliedrecht brengt me dan op bijna nog een tank. En soms werk ik 5 dagen per week, dus 200 km per week, dan zit je ook al snel aan heel wat km.
Lalage schreef:Je hoeft niet perse heel hard te fietsen hoor. Maar waar haal jij je beweging dan vandaan als ik vragen mag?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten