bloempie20 schreef:Mijn gips is er af!!!![]()
super!!!!
Wanneer gaan we naar een indoorbaan?
zeg het maar! zaterdag?

Moderator: Moderafo's
bloempie20 schreef:Mijn gips is er af!!!![]()
Wanneer gaan we naar een indoorbaan?
Gerdien B. schreef:bloempie20 schreef:Mijn gips is er af!!!![]()
super!!!!Wanneer gaan we naar een indoorbaan?
zeg het maar! zaterdag?
Napoleon schreef:Gerdien B. schreef:bloempie20 schreef:Mijn gips is er af!!!![]()
zeg het maar! zaterdag?
hm.... zaterdag kan ik niet, maar wat dachten jullie van aansluitend op de reunie, dus zaterdag 5 maart? gaan we uiteraard wel naar Bottrop, zoetermeer en den haag zijn een beetje klein....
Napoleon schreef:Gerdien B. schreef:bloempie20 schreef:Mijn gips is er af!!!![]()
zeg het maar! zaterdag?
hm.... zaterdag kan ik niet, maar wat dachten jullie van aansluitend op de reunie, dus zaterdag 5 maart? gaan we uiteraard wel naar Bottrop, zoetermeer en den haag zijn een beetje klein....
Gerdien B. schreef:Napoleon schreef:Gerdien B. schreef:bloempie20 schreef:Mijn gips is er af!!!![]()
zeg het maar! zaterdag?
het blijft geen feest!
Het is al erg genoeg dat ik 5 maart 's ochtends al weer om 7:30 uur op mijn werk moet zijn!
bloempie20 schreef:Ik mag nu nog niet snowboarden natuurlijk, maar ik vind eigenlijk dat de reunie die na 4 maart komt, eigenlijk wel in de sneeuw gevierd moet worden!![]()
Misschien is het een idee om daar tijdens de reunie concrete plannen voor te maken.![]()
@ Nonno: Mijn pols is wel iets dunner, maar niet veel. Dat kon ook bijna niet, want mijn polsen bestaan bijna alleen uit botjes, dus die zijn al heel dun.
@Henkie: Wat is er met je board?
mennyo schreef:yeti3 schreef:henkie schreef:yeti3 schreef:Menno en Henk, jullie leven ook nog!! Mogen wij met jullie meerijden??Utrecht ligt tenslotte op de route naar BodegravenEchte mannen laten ons toch niet alleen reizen 's avonds in het duistere Utrecht?
druks, druks, druks![]()
Ik wil jullie best meenemen hoor maar 6 mensen in een auto is wat lastigjes. Verzin een list.
Lastigjes???Wij zijn toch het leukst om in de auto te hebben? Dan skip je maar een paar anderen, mr green.
De list is gelukt :
Ik geloof dat jullie geluk hebben en ik pech..of andersom dat ligt er maar aan hoe je het bekijkt. ik rij namelijk zelf ook. Zit de komende tijd voor mijn werk in Utrecht en dat meerijden zou dus geen probleem moeten zijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten