ik zie dat ik heel wat heb gemist hier
@ evelien: van harte gefeliciteerd met jullie zoon! wat fijn dat hij niet meer zo lang op zich heeft laten wachten, aangezien je je de laatste tijd niet meer zo lekker voelde.
@ ndw: wat een moppie, en inderdaad dat haar!
@ allemaal: bedankt voor de felicitaties!
hier gaat alles vanaf vandaag weer een beetje z'n normale gangetje. de kraamverzorgster was gisteren alweer voor het laatst, wat vliegt zo'n week voorbij! Het is hier echt genieten van de meiden. R. is tot nu toe een ontzettend tevreden meisje. ze meldt zich als ze heeft gepoept en als ze honger heeft en verder slaapt ze vooral heel veel. de bv loopt goed en ze was gisteren zelfs al over haar geboortegewicht! Wel erg pijnlijke tepels, vooral met het aanhappen...oei, dat is echt even zo'n 'kromme-tenen-moment'. Als het dan één keer loopt gaat het wel weer. nu heb ik op aanraden van de kraamverz. 'mother mates' besteld. kent iemand van jullie dit? ik hoop dat ze vandaag binnenkomen en dat dat een beetje gaat helpen...
E. vindt het helemaal leuk. ze wil steeds kusjes geven en als er visite komt die R op schoot heeft dan gaat ze erbij staan en dan zegt ze: je mag de baby niet afpakken hoor! Ze is wel erg van het uitproberen en haar plekje opeisen, maar dat vind ik ook wel begrijpelijk met zulke veranderingen.