Fijn dat het allemaal goed gaat! Lekker hé, douchen met zo'n kleintje! heerlijk, kijk er ook echt weer naar uit!
Jannoek: leuk kaartje, lekker eenvoudig maar daarom juist leuk. Wij hadden hele plannen met het geboortekaartje/aankondiging maar uiteindelijk gaat het waarschijnlijk toch een straks simpel kaartje worden. Of een foto. We zien nog wel. Heb in elk geval 1 kaartje achter de hand die binnen 2 dagen geleverd kan worden, tekst hebben we ook al 'rond' dus mocht de tijd straks op zijn om nog wat moois te maken zelf, hebben we iig iets!
Fijn dat je man er nog wel op tijd bij was en mee heeft kunnen kijken. Ik heb ooit een ks gezien, echt geweldig mooi! Tenminste, vond ik

Hopelijk drinkt Floris gewoon goed en komt hij lekker aan zodat je je daar geen zorgen meer over hoeft te maken!
MissF: Zo'n ideaalbeeld heeft iedereen volgens mij wel een beetje. Maar uiteindelijk heb je niks te 'vertellen'. Ben wel heel benieuwd hoe het nu gaat lopen bij jou ook, jou eerste bevalling leek wel een beetje op de eerste hier. De tweede was het tegenovergestelde hier.
Ga snel weer verder met mn eten, heb heerlijk liggen slapen vanmiddag met de meiden! Echt ideaal, als ze moe zijn heb ik zo weer 2 uurtjes te pakken