jeepeecee schreef:hebben jullie dat ook wel eens, zo'n dag dat er werkelijk niets uit je vingers komt?
bah, dat heb ik nu, en ik schiet maar niet op en eigenlijk wil ik dat ook niet
Nee nooit

Kun je beter gaan forummen

Moderator: Moderafo's
jeepeecee schreef:hebben jullie dat ook wel eens, zo'n dag dat er werkelijk niets uit je vingers komt?
Anne 80 schreef:jeepeecee schreef:hebben jullie dat ook wel eens, zo'n dag dat er werkelijk niets uit je vingers komt?
Heel herkenbaarDan heb je aan het einde van de dag zo'n ontevreden gevoel he?
pannenkoek schreef:Anne 80 schreef:jeepeecee schreef:hebben jullie dat ook wel eens, zo'n dag dat er werkelijk niets uit je vingers komt?
Heel herkenbaarDan heb je aan het einde van de dag zo'n ontevreden gevoel he?
Ja maar als je opnoemt wat je allemaal wel hebt gedaan kan het nog meevallen.
paprikameisje2 schreef: en juul bleef lekker slapen, dus het halve huis in een uur aan kant! heeerlijk!!
rosaatje schreef:@ pannekoek, schrik ervannu ik het lees zie ik het. Het is idd aan jeepeecee gericht. Was het ook met jouw tekst eens, maar verkeerd geciteerd. Sorry!!!!!!!
LauraC schreef:paprikameisje2 schreef: en juul bleef lekker slapen, dus het halve huis in een uur aan kant! heeerlijk!!
Dat gebeurt hier nou nooitAl heb ik het vermoeden dat ik vanochtend weer in slaap was gevallen nadat Michael 'mama' riep. Pas 3 kwartier later hoorde ik hem weer en ik heb nog steeds geen idee of hij weer in slaap is gevallen of al die tijd wakker is geweest
![]()
.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten