Maar dan wel met (vrijwel) uitsluitend boeken en geen beeldjes, vaasjes e.d.

Moderator: Moderafo's
dat is het probleem bij ons, wij hebben geen zolder! Dus moeten alles op de één of andere manier in ons huisje proppen of in de schuur stallen.Marnix schreef:Wij hebben een paar boekenplanken, daar zetten we wat boeken op.... maar ik hoef geen hele boekenkast vol boeken in mijn huiskamer of op de studeerkamer. We hebben ook niet zo heel veel boeken en een gedeelte wat we ooit hebben gelezen maar niet nog een keer hoeven te lezen gaat ook gewoon in een doos op zolder. Waarom zou ik alles wat ik ooit gelezen heb willen uitstallen
kwebbel schreef:dat is het probleem bij ons, wij hebben geen zolder! Dus moeten alles op de één of andere manier in ons huisje proppen of in de schuur stallen.Marnix schreef:Wij hebben een paar boekenplanken, daar zetten we wat boeken op.... maar ik hoef geen hele boekenkast vol boeken in mijn huiskamer of op de studeerkamer. We hebben ook niet zo heel veel boeken en een gedeelte wat we ooit hebben gelezen maar niet nog een keer hoeven te lezen gaat ook gewoon in een doos op zolder. Waarom zou ik alles wat ik ooit gelezen heb willen uitstallen
@schelpje: had je het tegen mij? of Marnix?
kwebbel schreef:dat is het probleem bij ons, wij hebben geen zolder! Dus moeten alles op de één of andere manier in ons huisje proppen of in de schuur stallen.Marnix schreef:Wij hebben een paar boekenplanken, daar zetten we wat boeken op.... maar ik hoef geen hele boekenkast vol boeken in mijn huiskamer of op de studeerkamer. We hebben ook niet zo heel veel boeken en een gedeelte wat we ooit hebben gelezen maar niet nog een keer hoeven te lezen gaat ook gewoon in een doos op zolder. Waarom zou ik alles wat ik ooit gelezen heb willen uitstallen
@schelpje: had je het tegen mij? of Marnix?
kwebbel schreef:ik zat te denken aan een soort van dressoir met dichte deuren maar staan boeken daar niet stom in? vroeg het me zomaar af hoorik heb ook een mooie hoge smalle kast gezien, veel handiger dan de boekenkast die we nu hebben
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten