Ze heet Liza, echt een schatje, maar welke baby is dat niet?

En Femke (5) , haar grote zus is zo ontzettend trots!
Moderator: Moderafo's
*|Scatie schreef:Over het algemeen zit in elk maandverband plastic. Vandaar dat je beter kraamverband kunt gebruiken. In de meeste pakketten zitten wat grotere en wat kleinere kraamverbanden. In de meeste gevallen red je 't daar nog niet mee.
Maandverband kan gaan broeien en zeker met hechtingen (met name als die al wat geirriteerd zijn) zou ik geen maandverband gebruiken.
Wat ik nog wel eens adviseer is het allergoedkoopste maandveband in de supermarkt, deze zijn wel wat groter/dikker dan de always enzo maar daar zit niet zoveel plastic in.
Dus ajl, ik denk dat je kraamhulp gelijk heeft.
Lorijntje schreef:*|Scatie schreef:Over het algemeen zit in elk maandverband plastic. Vandaar dat je beter kraamverband kunt gebruiken. In de meeste pakketten zitten wat grotere en wat kleinere kraamverbanden. In de meeste gevallen red je 't daar nog niet mee.
Maandverband kan gaan broeien en zeker met hechtingen (met name als die al wat geirriteerd zijn) zou ik geen maandverband gebruiken.
Wat ik nog wel eens adviseer is het allergoedkoopste maandveband in de supermarkt, deze zijn wel wat groter/dikker dan de always enzo maar daar zit niet zoveel plastic in.
Dus ajl, ik denk dat je kraamhulp gelijk heeft.
scatie: wat doe jij voor werk dan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten