gezin en huishouden

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 28 mar 2008 14:54

Weet je waar ik zo van baal, dat er bepaalde produkten ineens niet meer verkrijgbaar zijn. Ik ben een echte theeleut en dol op allerlei vruchtensmaakjes. Maar cactusvrucht, perzik, zuidvruchten en vanille zijn niet meer verkrijgbaar. Wegens gebrek aan belangstelling volgens de pickwicksite.

Dat zijn wel veel hele lekkere smaken uit het assortiment dan.
Wat hebben ze dan nog over? Kaneel +mango + mengdoosjes?

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 28 mar 2008 14:56

Hier ging ineens de Bob de Bouwer smeerleverworst uit het assortiment? Ik schoot zo waar in de stress. Dat trekt mijn zoontje nooit, want daar eet hij meer dan de helft van zijn boterhammen mee. Kwam die na enkele weken gelukkig weer terug.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 28 mar 2008 16:13

Jullie gaan het niet geloven: ik heb boodschappen gedaan.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 28 mar 2008 16:15

Haha en is het gelukt??
Was het lastig??

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 28 mar 2008 17:28

Galateia: je leven en huwelijk gaan gewoon ondersteboven in dit topic... Strijken, boodschappen doen :D
Haha, maar ga alsjeblieft door met posten, ik zit er hier soms gewoon in m'n eentje hardop om te lachen :)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 28 mar 2008 18:42

waar refoweb al niet goed voor is.

was het moeilijk Galateia?

Hoe vind je schoonmoeder het, dat je niet zo huishoudelijk bent aangelegen en haar zoon al het huishouden "moet" doen?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 28 mar 2008 18:47

O, wat een lief medeleven :mrgreen:

Nou kijk, manlief stuurde een mailtje met dat hij geen tijd had om uit zijn werk boodschappen te halen en morgenochtend gaan we even naar Amsterdam op kledingjacht... dus of ik even wilde halen: 1 brood, 3 melk en 2 vla.

En dat weet ik te vinden, dus daar ging ik. Was wel gezellig, want een leerling van me zat achter de kassa en die was stomverbaasd: wat deed IK in een supermarkt (mijn leerlingen kennen me) 8)

@Annet: mijn schoonmoeder heeft mij nog nooit gemogen. Zij is heel erg traditioneel en schrok toen haar zoon met mij thuiskwam, vol wilde plannen voor studies, reizen, enz. Ik mag haar niet, en zij mij niet. Of misschien inmiddels wel, maar dat weet ik dan niet, want ik zie haar misschien 3 keer per jaar.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 28 mar 2008 19:19

Zo... ik heb gewerkt, ben wezen schoonmaken, boodschappen gedaan, cadeautje gekocht, getankt, auto door de wasstraat gehaald en thuis de boodschappen opgeruimd.... en nu net m'n bord eten leeg.
Zo ik heb 't wel weer gehad, nu lekker weekend! 9 dagen gewerkt en nu even lekker vrij!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 30 mar 2008 11:52

Hier is het werkelijk waar een CHAOS. We hebben de hele week zo af en toe verbouwd, de woonkamer ligt helemaal vol... en vandaag doen we niks aan het huishouden, want we moeten allebei een grote werk- en studie- en belastingaangifte-achterstand inhalen... :|

We hebben wel de grote tafel in de woonkamer leeg gehaald, zodat we samen aan de tafel kunnen werken :mrgreen:

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 30 mar 2008 13:23

Galateia schreef:Hier is het werkelijk waar een CHAOS. We hebben de hele week zo af en toe verbouwd, de woonkamer ligt helemaal vol... en vandaag doen we niks aan het huishouden, want we moeten allebei een grote werk- en studie- en belastingaangifte-achterstand inhalen... :|

We hebben wel de grote tafel in de woonkamer leeg gehaald, zodat we samen aan de tafel kunnen werken :mrgreen:

't Klinkt als een hele gezellige boel!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 30 mar 2008 13:29

't is hier altijd gezellig :mrgreen:
nu zitten we allebei met onze laptop aan de tafel te werken, de kat zit bovenop alle papieren en onder de tafel kunnen we tijdens het werk een beetje voetjevrijen... wat wil je nog meer :mrgreen:

Dat huishouden... komt wel weer aanstaande vrijdag: zaterdag krijgen we eters :mrgreen:

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 30 mar 2008 14:02

Galateia schreef:'t is hier altijd gezellig :mrgreen:
nu zitten we allebei met onze laptop aan de tafel te werken, de kat zit bovenop alle papieren en onder de tafel kunnen we tijdens het werk een beetje voetjevrijen... wat wil je nog meer :mrgreen:

Dat huishouden... komt wel weer aanstaande vrijdag: zaterdag krijgen we eters :mrgreen:

heel knusjes en zeker met dit weer....
en het is nog geen zaterdag dus je kan de stoflap nog tot vrijdagavond in de kast laten liggen hoor.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 30 mar 2008 14:03

Dat zijn we dan ook van plan :mrgreen:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 31 mar 2008 11:19

Mijn ouders komen overmorgen een paar nachtjes logeren en dat kun je merken: gras gemaaid, ik ben nu ramen aan het zemen, bloemen in huis, ga morgen spullen bakken en koken....
Hebben de andere dames hier ook zo'n verschrikkelijke 'bewijsdrang' als hun ouders op bezoek komen?

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 31 mar 2008 11:42

Ik probeer 't altijd wel netjes te hebben... maar dat probeer ik sowieso al, en zeker als er iemand komt. Maar ramen hebben meestal m'n laatste prioriteit. Maar goed ook dat de meeste mensen hier s avonds komen ;)
Al hoewel, 't begint nu wel weer een beetje te kriebelen, dus wie weet.
Gras moet hier ook nodig gemaaid worden, maar 'k weet niet of er nog nachtvorst komt. Kan ik beter nog even wachten.

Terug naar “Archief”