vlila voor de armen en stof voor ieder reptiel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 25 jun 2007 11:12

De cracker kreeg de onweerstaanbare drang om de oud-bundeskanzler te quoten:
es ist zum kotzen
.
De voormalige bewoonster van het rifgebergte kon ook die neiging niet onderdrukken. Soja was the bomb. Sonja vergeten en Lasagna Kebab kreeg steeds meer praatjes.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Stefanus
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stefanus » 25 jun 2007 12:01

Richtingaanwijzers worden geacht vooral onzeker van zichzelf te zijn. Regelmatig zijn er dan ook psychologen in het kantoor van de autofabrikant te zien. Zij knikken gewichtig; uiteindelijk dient hun inzet de veiligheid van de automobilist.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 25 jun 2007 12:06

Taco zat achter de tralies. Hij was niet meer welkom in de draad. Nooit meer. Gelukkig had hij nog een goede prozac uit '83.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 25 jun 2007 12:06

Bizarre roadtripconversaties werden voer voor theatermakers. In het imago van de automobilist kristaliseerde het mensbeeld der neo-liberalen.
Betreurenswaardig voor Taco's en proza slikkers.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 25 jun 2007 12:12

De sensitieve latentelinge scheurde de broddelwerkjes uit haar poezziealbum. Zij wist wel waarom. Haar minder getalenteerde scribenten uit het boekje snapten er de ballen op sterk water niet van.

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 25 jun 2007 12:21

Le Pen, de Boursin, Sorbozy en . . . hm, lijstjes opstellen zijn niet mijn sterkste ding verzuchte LeClair. Midden in de supermarkt besloot ze met La Roxi te bellen.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 25 jun 2007 12:27

Lijstjes, registraties..
Allemaal veel te concreet! Die empirische bewijzen en statistische gegevens kunnen mijn derriere oxideren.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 25 jun 2007 12:37

De amateurplaatjesdraaier van benedenwindse origine persisteerde in het draaien van urbane klanken. Totdat hij opeens een vlaamse boest kreeg. Theatrale kroegjes werden onveilig gemaakt met Domino en Droog je tranen.
Lopend over de vaarsjes zong zijn publiek " Daar gaat ze", wat hem in een gender-identiteitscrisis bracht.
Gelukkig kon hij aan een genderverklaring komen via buurman slangenkop.

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 25 jun 2007 12:48

Vaarsjes??? In Bang de la Dash zeggen ze consequent Kalf.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 25 jun 2007 12:55

Mozes Maandag Middag Alle Dagen Heel Druk.
Daar hielp geen lieve Rita aan.
Mensie zoop zich flink in de Olie.

Maara
Mineur
Mineur

Berichtdoor Maara » 25 jun 2007 14:25

En toch kwam het bloementje, geheel onschuldig, omhoog, vouwde zich open en genoot van de zon.
Tijdens jouw dagen van beproeving en lijden, zag je maar een paar voetafdrukken omdat Ik het was die je dan gedragen heeft.

Ness
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Ness » 25 jun 2007 18:00

Daar in de dakgoot. Ja, je weet wel, waar de kippen ijsjes leggen en daarna een voor een opgevreten worden door de grottenhond die er ook zit. Ja, zeg, weet je het nou nóg niet?!
De rode winkelwagen stond zwijgend in de hoek van de schuur. Willem keek het ding blasé aan. Stinkende honden moet je nou eenmaal niet in de bek kijken. En ruiken nog veel minder.
Hij draaide zich om en liep naar buiten, de regen in. Struikelend over de rotzooi voor de deur ('Wie was hier toch voortdurend die potten aan het rondstrooien?', zou Willem later opmerken) ging de kleine dikke strompel naar zijn overbuurvrouw. Die zou wel weten wat te doen.
De spanning op de ruit nam toe, en het sterretje scheurde door, maar de buurvrouw wist inderdaad raad. Al keek ze wel wat raar. Maar ja, dat heb je met vrouwen.
RPG!
music is the art of living

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 26 jun 2007 07:47

Siliconen. Stop er siliconen in en je bent weer 't haasje. Plopperdieplop, tsjop, tsjop. In Istanbul reed een man met zijn bakfiets tegen de Blauwe Moskee aan. CNN vond het dit keer geen itempje waard.

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 26 jun 2007 08:36

Intussen zoomde Al-Jazeera in op de kolonne anti-aragornisten die thans het Oosterbeekse Binnenhof vulden. "No Return For The Anti-Mod!" en "Maak ons blij, houd RW Strider-vrij!". Admin de Gier keek, en zag dat het goed was. Zelfs de Leidsche raaf liet zich verjagen door de schare thuislezers, die eindelijk hun mondigheid hadden ontdekt. Maar ach, wat wist hij nou van het leven.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 26 jun 2007 13:03

"Leven, leven..." mompelde de Leidsche Raaf, "een café vol Leidse Maagden van het beste soort én Belgische pinten van het beste soort, dát is pas leven!" Daar zullen selfmade taalpuristen en wannabee journalisten wel geen weet van hebben, och moogt ze het nog eensch gegeven worden, dacht de Raaf in een vlaag van naastenliefde.

Terug naar “Archief”