leuke dingen hier allemaal zeg!! gaaf!
Ik zal ook eens wat creatiefs opzoeken, wat ik in verleden gemaakt heb. op school of thuis.
Deze heb ik gemaakt voor mijn stageschool van vorig jaar. Heb ik bij het afscheid gegeven en hij hangt nu in de personeelskamer aan de muur. heb trouwens met acryl verf geschilderd.
het geld ook voor de volgende: alleen vond ik die wat minder.
Dit is een oude boerderij die vroeger van mn opa en oma is geweest. Hij was al geschilderd op een melkbus, en ik heb hem toen ik 15 was nagetekend en geschilderd vanaf die bus (met plakkaatverf)
Hier heb ik even heel snel een foto nagetekend van mn broertje.
Dit is een plaat gemaakt met oliepastelkrijt. We kregen op school de opdracht om met oliepastel iets abstracts te tekenen waarin een overgang is te zien van 2 van de 4 fases die voorkomen als iemand iets ergs moet doormaken: dit is volgens mij van boosheid naar onbegrip.
Een kleitegel waarop een spreekwoord/gezegde is uitgebeeld: huilen met de pet op.
We moesten een tentoonstellingstafel maken over uitvindingstijd. Ik heb hierbij het kamerscherm(oliepastel) voor groot gedeelte gemaakt.
Dit is dus een affiche van een paasbijeenkomst bij ons op school. ook met oliepastel gemaakt.
Zo dit was wat ik zo snel ff kon vinden op de pc.
Owjah en hier nog ff iets creatiefs van mn broertje.
Heeft ie gemaakt toen hij 4 jaar was. Dit moet een ooievaarsnest voorstellen. en de kastanjes zijn de eieren. Vond het wel creatief bedacht voor een 4 jarige.

Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.