Wat naar Em

Wist je wel wat je moest doen?
@draagdoeken: ik heb afgelopen donderdag m'n eerste geweven draagdoek binnengekregen. Gelijk geprobeerd, wat super is dat. Ik droeg D al in een rekbare doek, maar in een geweven doek voelt ze veel lichter. (Beter gezegd: ze werd te zwaar voor de rekbare). Mijn man zei een tijdje geleden: zo'n draagdoek knopen, dat doe ik niet. Maar de doek was nog geen 2 dagen in huis of hij had hem ook al om. Superleuk

Voor S hebben we een Tula Toddler besteld, dat is een ergonomische draagzak. Op vakantie ed nemen we nooit een kinderwagen mee en gaat ze altijd in de draagzak. Benieuwd hoe ze de Tula vind. Ik vind het zo gezellig en zo makkelijk!
Nog een vraagje. Ik ben benieuwd op basis van wat jullie je keuzes maken wat betreft vaccineren. En dan bedoel ik niet de principiële bezwaren, maar de 'medische'.
@Sterretje, jij liet je 2ling pas vaccineren toen ze 1 jaar waren (als ik het goed heb onthouden). Met welke reden heb je dat gedaan en hoe bevalt dat tot nu toe?
Ik heb zo'n slecht gevoel bij het vaccineren en heb er zo'n moeite mee om een gezond kind ziek te maken. Onze oudste had nooit wat en was nooit ziek, alleen na de prikken wel. Dat en nog meer stuit me zo tegen de borst dat ik eerst verder wil uitzoeken wat de voors en tegens allemaal zijn. Bij D hebben we het vaccineren dus uitgesteld tot nader orde. Ik merk op facebook dat de discussie hieromheen heel agressief gevoerd word, ik hoop dat het hier in vrede kan