Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 okt 2012 19:36

handig ajl! zo ben je lekker snel klaar :lol:

jeepeecee: via marktplaats is zoiets misschien nog wel leuk om te kopen! nieuw is het echt vreselijk duur! maar goed ik zou em zelf nooit kopen.. :wink:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 08 okt 2012 09:48

Had bij zara shirtjes en ee spijkerrokje, vond dat nog wel meevallen. Vestjes vielen me wel tegen, mar dragen ze weinig hier. Prijs is beetje h&m, iets hoger.

Vind jottem ook wel grappig maar dan 1of 2 dingen. Ben niet zo van al die tierelantijntjes :wink: wel leuk, zo'n jas, al moet hij je wel staan. Oudste hier zou wel leuk staan maar de tweede totaal niet, vermoed ik. Dat vind ik dan weer lastig van vrij dure tweedehands kleding wat niet retour kan.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 okt 2012 09:54

Afgelopen weekend ben ik voor het eerst sinds jaren een weekje weggeweest zonder man en kinderen. Wat was dat een aanrader zeg, zo lekker. van tevoren hoefde het van mij niet zo, maar het was zo lekker. Nergens op letten, winkelen zonder jammerende kinderen, niet aan eten, drinken, luiers denken, uitslapen. Echt super.
Beetje jammer dat toen mijn man en de kids me op kwamen halen bij een vriendin, ze niet eens in mijn armen renden :( Haha, ze waren zo gewend aan papa, prima dat mama er weer was, maar papa was toch wel de beste. Vandaag dus maar flink inhalen ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 okt 2012 11:37

:arrow:
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 09 okt 2012 08:47, 1 keer totaal gewijzigd.

654321
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 654321 » 08 okt 2012 13:02

Helemaal alleen of ga je dan met vriendin, familie ofzo?

Hier binnenkort het eerste verjaardagsfeestje van klasgenote (jongetje).
Wat geven jullie dan?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 okt 2012 13:05

Ik ben met vriendinnen geweest, helemaal alleen heb ik niet echt behoefte aan, doe mij maar veel gezelligheid :D

Voor de verjaardag van een vriendje heb ik Jurian zelf iets uit laten zoeken. Dat werd, natuurlijk, een auto. Vaak vraag ik ook naar een eventueel lijstje, dat maakt het wat makkelijker :)

Hebben jullie kinderen de winterjas al aan? Jurian bleek bijna de enige met zomerjas op school, zag ik net. Frederiek heb ik vanmiddag op de fiets maar de winterjas aan gedaan, was toch wel fris.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 08 okt 2012 18:59

Ik had vanmorgen op de fiets handschoenen aan, en dat was nodig ook.
Vanmorgen hadden ze beide de winterjas aan, 's middags weer een zomerjas.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 08 okt 2012 19:17

Sylke heeft een winterjas aan, Timon wil nog niet. Scheelt ook wel dat hij achterop de fiets zit, en dus minder last heeft van de kou.

Cadeautje voor een feestje: ik probeer het hier bij max. E5,- te houden, vind ik genoeg. Soms laat ik Timon wat uit de cadeautjesla zoeken, soms vraag ik wat het vriendje wil. Net wat mij het beste uitkomt ;)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 08 okt 2012 19:28

hier nog nooooit alleen op vakantie geweest, en ik moet er ook niet aan denken! ik neem veel liever de kids en mijn man mee om het samen te delen, desnoods met het gezin van de vriendin!
Ik ben van mening dat zulke dingen gewoon niet meer kunnen eventjes........

Zo... school wordt ook weer vervolgd, ze zitten met de handen in het haar wat betreft jul ia, maar dat had ik ook al gezegd vorig jaar.... Ooooh joehoeeeee voelt best goed dat ze dat vertelde... ik ga gewoon gelijk krijgen.. Heb zo zin om dan te zeggen: zie je nou wel.. een moeder kent haar kind wel het beste!!! maar jah... zo christelijk is dat ook weer niet, dus ga me wel inhouden. Maar die gedachte ging wel door mijn hoofd. :oops:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 08 okt 2012 21:10

:arrow:
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 09 okt 2012 08:47, 1 keer totaal gewijzigd.

654321
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 654321 » 08 okt 2012 21:31

paprikameisje2 schreef: hier nog nooooit alleen op vakantie geweest, en ik moet er ook niet aan denken! ik neem veel liever de kids en mijn man mee om het samen te delen, desnoods met het gezin van de vriendin!
Ik ben van mening dat zulke dingen gewoon niet meer kunnen eventjes........

Ik zou het ook niet kunnen. Maar ik snap wel dat mensen daaraan denken. Om eventjes weg te zijn uit het dagelijkse leven van kinderen, zorgen voor huishouden, eten, drinken, verschonen, huilen, spelen, aan en uitkleden, in en uit bed halen, opruimen, kinderen zoethouden enz. Dat gaat toch elke dag van ´s morgensvroeg tot ´s avondslaat door. Maar toch zou ik het nu niet kunnen om mijn man en kids achter te laten/ in de steek te laten!! Ik hoor voor mijn gevoel gewoon thuis te zijn. Zou ze ook enorm missen! Zouden ze ook alledrie niet mee eens zijn trouwens als ik dat zou doen... Ik denk gewoon dat ik in deze periode van mijn leven even gewoon voor 100% moeder moet zijn en dat ik daar ook kracht voor kan krijgen om er helemaal voor man, kids en huishouden te zijn. En dat dat ook belangrijk is. Misschien ben ik wel een beetje ouderwets.... En misschien veranderd mijn mening nog wel eens, want ik snap het wel als mensen er even 1 of 2 dagen tussenuit gaan. Om weer even nieuwe energie op te doen.

654321
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 654321 » 08 okt 2012 21:32

paprikameisje2 schreef: Zo... school wordt ook weer vervolgd, ze zitten met de handen in het haar wat betreft jul ia, maar dat had ik ook al gezegd vorig jaar....

Op wat voor gebied dan, op wat voor manier

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 okt 2012 06:57

MissF, wat heerlijk zeg. Zo'n weekje weg.

Hier nog niet echt de winterjas aan. Zal ook wel te maken hebben dat ik er 's ochtends nog niet uit hoef met S. Hier een zomerjas dat lekker gevoerd is.

PPM, Lastig he met J.ulia. Hopelijk is het positief.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 okt 2012 07:37

654321 schreef:
Op wat voor gebied dan, op wat voor manier

ff int kort, ze is erg passief, presteert alleen wat de leerkracht van haar vraagt, dingen die ze wel kan, zoals naam in lettergrepen klappen wil ze niet doen, en vervolgens thuis klapt ze alles in stukken! Ze had nog nooit laten merken dat ze letters kende en inmiddels leest ze korte woordjes met de letters die ze kent.
Verder is ze de voorbeeldleerling van de klas, ze hoeven nooit op haar te brommen, sociaal ziet ze dat bepaalde dingen niet kunnen en neemt ze het op voor de zwakke... of komt ze met een oplossing.
Ze weten op school niet wat ze moeten. Wat we wel zien is dat er een enorm verschil is tussen d ejuul op school en de juul thuis. Moeilijk voor haar zelf lijkt het mij!

Maar jah... waarom is ze op school niet de juul die ze thuis wel is, leergierig... altijd op zoek naar informatie.. oid. Ik ben blij dat het gesprek wat we nu hadden wel beter was dan het gesprek voor de vakantie! naar de leerkracht ook nog benoemd.

We wachten wel af, maandag met de ib er om tafel. Ik ben benieuwd... wat gaat komen! :oops:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 09 okt 2012 07:55

Waarom zitten ze dan met de handen in het haar als het een voorbeeldleerling is? Dat begrijp ik niet helemaal, want dat is toch juist goed?

Terug naar “Archief”