Galateia schreef:Misschien ben ik gewoon een beetje raar, maar wat is er nu precies zo mooi aan zo'n enorme dikke buik? Ik vind het wel mooi, dat er een kindje in zit, maar meestal vind ik het hele lichamelijke proces dat er bij hoort als buitenstaander niet echt heel mooi, ofzo. 'Mooie' buik. Tja. Hopelijk komt er gewoon een mooi kind uit
Ik geloof dat ik voor de hele mensheid wel mag spreken als ik zeg dat een zwangere vrouw toch wel 'iets bijzonders' heeft. Maar uiteraard zijn er ook mensen die daar misschien te nuchter voor zijn en het hele 'mooie' niet aan het proces zien. Vind het wel een leuke opmerking van je.

Zo'n buik is meestal toch wel iets waar een zwangere vrouw een soort van 'trots' op is. Het is gewoon bijzonder dat je dat mag dragen. Persoonlijk vind ik een zwangere buik altijd mooi om te zien mede door het idee dat er een kindje lekker onbezorgd bij zijn mama zit. Ik ben blij dat God de mensen zo geschapen heeft dat we onze kindjes bij ons mogen dragen en dat we niet op een ei hoeven te zitten ofzo