kwebbel schreef::mrgreen:
nou dan heb ik altijd nesteldranghoewel ik niet vaak de plinten doe maar ik verschuif wel vaak de bank enzo om te stofzuigen.
Maar volgens mij ben jij heeeeeeeeeeeeeeeeel erg schoon!

Moderator: Moderafo's
Valt wel mee hoor!!!!! ik hoor het zo vaak hier dat ik zo vreselijk schoon benAnsje schreef:kwebbel schreef::mrgreen:
nou dan heb ik altijd nesteldranghoewel ik niet vaak de plinten doe maar ik verschuif wel vaak de bank enzo om te stofzuigen.
Maar volgens mij ben jij heeeeeeeeeeeeeeeeel erg schoon!![]()
Hoe vaak jij wel niet poetst
kwebbel schreef:Valt wel mee hoor!!!!! ik hoor het zo vaak hier dat ik zo vreselijk schoon benAnsje schreef:kwebbel schreef::mrgreen:
ik doe alleen maar alles 2x per week hoor... en soms als ik bijv. een extra dag vrij heb of avonddienst dan zuig ik een keer extra, of een keer extra wat anders. En er zijn heus wel dagen dat ik echt geen zin heb. vandaag hang ik 1 was op en ik vind het wel weer best.
Ik moet ook werken dus doe ik zowiso weinig...
pol schreef:*Annet* schreef:Kaarsvet op het behang
nu moet het er weer af
heb het al met strijkijzer en keukenpapier geprobeerd maar het lukt niet zo.
heeft nog iemand tips?
opnieuw behangen
wat is er mis met 2x per week ? Dat wil niet zeggen dat jullie smeerpoetsen zijn hooorblompje schreef:kwebbel schreef:Valt wel mee hoor!!!!! ik hoor het zo vaak hier dat ik zo vreselijk schoon benAnsje schreef:kwebbel schreef::mrgreen:
ik doe alleen maar alles 2x per week hoor... en soms als ik bijv. een extra dag vrij heb of avonddienst dan zuig ik een keer extra, of een keer extra wat anders. En er zijn heus wel dagen dat ik echt geen zin heb. vandaag hang ik 1 was op en ik vind het wel weer best.
Ik moet ook werken dus doe ik zowiso weinig...
2 x per week...Oeps dan is het hier vast heel smerig.. maar zou ook niet weten waar ik de tijd vandaag moet halen en heb er eigenlijk geen zin in ook
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten