@ ajl, oneerlijk eigenlijk, bij mij mogen de kilo's er wel af en dan blijven ze zitten.

Stond vanmorgen trouwens op -16 na de zwangerschap, zelfs m'n 'zadeltassen' lijken al te verdwijnen.. Nu de striae nog een beetje lichter en dan kan het me niets meer schelen

Trots op het feit dat m'n lijf zo'n prachtzoon heeft gedragen

Hier is de spruw na 4 dagen gentiaanviolet nog steeds niet weg. De kleine man heeft heerlijke paarse lipjes/tong maar daar door heen is nog wit te zien, al is het wel minder al!
Ik heb zelf wel nog steken in m'n borsten, en het drinken blijft pijnlijk (wel minder pijnlijk dan zonder de gv), dus ik ga morgen ook even bij de huisarts aan de bel trekken..
@parkiet vervelend, dat spugen ook! Hier ook veel darmgerommel en spuitluiers (als ik wat hoor verschoon ik a la minute, gister zat hij van z'n nek tot z'n enkels onder...

)
Ik heb geen lekkende borsten, geen stuwing (denk ik

) en ook geen harde plekken in m'n borsten..
Geeft M de voeding direct terug? Of ook pas later?
Ik heb vandaag steeds per voeding maar een kant aangeboden, hij leek daarna ook gewoon tevreden, en heeft vandaag niet veel gespuugd.. Heb m ook veel recht op gedragen, dus weet nu niet of het door het dragen of door de voeding komt. Heb besloten morgen toch maar de huisarts te bellen om te laten checken..