games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Rijnmond
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Re: games

Berichtdoor Rijnmond » 19 okt 2012 07:01

Ik hou van HOOOOOG! :D Laadschermen zijn sowieso irritant, wat dat betreft verlang ik bijna naar cartridges...

Ken iemand trouwens Dragondogma?

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 19 okt 2012 09:43

Rijnmond schreef:Ik hou van HOOOOOG! :D Laadschermen zijn sowieso irritant, wat dat betreft verlang ik bijna naar cartridges...

Met een SSD en genoeg RAM zijn mijn laadtijden minimaal hoor.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 19 okt 2012 09:50

Wijnen schreef:Klopt. Als je de rankings bij MW2 checkt, zie je dat minstens de eerste 50 sowieso hackers zijn.

Ja, maar de laatste ervaring met MW was voor mij echt de doodsteek. Normaal gesproken, als ik me een beetje concentreer, kom ik in de meeste shooters op een K/D-ratio van 1:1 uit. De laatste paar potjes MW was mijn K/D 1:20! Je zag gewoon een iemand met een sniper rifle een meter boven je hoofd mikken en TOCH een headshot maken. Nou, dan is de lol er gauw af.

Rijnmond
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Rijnmond » 19 okt 2012 10:13

Mortlach schreef:Met een SSD en genoeg RAM zijn mijn laadtijden minimaal hoor.

Dat kan idd een stuk schelen. Toch vind ik het jammer dat ik uit mijn spelwereld wordt getrokken. Als ik de deur van een duistere tempel open, wil ik (bij wijze van spreken) het liefst geconfronteerd worden met een huilende windvlaag uit die zelfde tempel, waarna er direct een weerwolf uit het duister springt en me bij mijn nek naar binnen sleurt, dat alles voordat ik goed en wel doorheb wat er eigenlijk aan de hand is. In plaats daarvan krijg ik nu te zien dat het dere era een x 100 jaar geleden begon toen Septim het continent veroverde :?

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 20 okt 2012 00:08

Sinds een weekje kan ik ook Minecraft spelen, en dat is nog leuker dan ik verwachtte.

Geen verhaal, nauwelijks personages, nauwelijks conflict, alleen een zandbal vol materiaal om te verzamelen en dingen te bouwen... Wat voor dingen? Nou, wat je maar wilt. Op youtube staan hele bijzondere creaties, maar ik ben voorlopig lekker basic begonnen aan een kasteel. (omdat ik omkwam in de blokken steen). De eerste toren staat al. 7x7 breed en ongeveer 20 hoog. Heel simpel eigenlijk, maar het aankleden en afwerken is gewoon superleuk.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 26 okt 2012 09:33

Hartstikke leuk die computerspelletjes, maar als je iets niet kan halen of steeds weer verliest is het een stuk minder aangenaam. Neem een spel als Mario Kart 7 waarbij het eerder regel dan uitzondering is dat ik net voor de finish door een blauw schild geraakt word, nog een paar rode schilden er achteraan en een verdwaalde groene zodat ik i.p.v. eerste als laatste eindig. Op die momenten voel ik hoe mijn goede humeur als sneeuw voor de zon verdwijnt en wanneer mijn nichtje een soortgelijke situatie meemaakt begint ze te huilen. Als ik online tegen anderen speel en keer op keer verlies voel ik me zo vreselijk rot, ik noem het maar de Mario Kart 7 blues. Laatst heb ik meegedaan aan een toernooi en ik hoopte dat ik een kans zou maken om te winnen. Doch toen we eenmaal gestart waren werd ik direct door iedereen geschoten met rode en groene schilden. Weer kreeg ik dat nare rotgevoel kreeg wat alleen Mario Kart me kan geven, waardoor ik in woede ontstak en mijn vinger de uit knop vond. Ik las op internet een verhaal van iemand die het bovenste scherm van zijn 3DS een knietje had gegeven en vervolgens zijn handheld tegen de muur smeet vanwege dat k*tspel.

Faramir, vandaag een potje Mario Kart 7? :mrgreen:

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 26 okt 2012 11:21

Nog een paar dagen tot Assassins' Creed III hiephoi!

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 08 nov 2012 11:53

Mortlach schreef:Nog een paar dagen tot Assassins' Creed III hiephoi!

Haha, dat was een domper, want AC3 voor de PC komt pas op 30 november. Ach, dus wachten we nog even af.

Ondertussen vermaak ik me wel met wat ik heb. Sinds kort ook Democracy 2, allerlei politieke scenario's doorspelen en het kiesvolk tevreden houden door wetgeving. Het is een stuk boeiender dan het klinkt! Het gaat om keuzes maken: Ja, je wilt misschien wel meer geld uitgeven om de ziekenhuizen te helpen, maar daarvoor moet je dan weer een belasting verhogen. Wie kun je blij maken en wie kun je eventjes negeren.

Oh, je kunt zelfs een wet invoeren die creationisme verplicht stelt op scholen en evolutie verbiedt. En dan kijken wat er gebeurt! Technologische neergang, verslechterende concurrentiepositie en een kelderend BNP zijn pas het begin van de ellende :-)

http://store.steampowered.com/app/218040/

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 20 nov 2012 09:38

Vandaag verschijnt Hitman Absolution. Ik heb me al een aantal uren prima vermaakt met het extraatje de Hitman Sniper Challenge, en kan niet wachten tot ik vanavond tijd heb om aan Absolution te beginnen.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 26 nov 2012 21:37

Ik ben gamen zat na Mario Kart 7, dat spel lijkt gemaakt te zijn om je zo'n vreselijk rotgevoel te geven dat je het voortaan wel laat. Na een paar rondjes bekroop me steevast het gevoel om de 3DS XL kapot te gooien.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 26 nov 2012 22:39

mohamed schreef:Ik ben gamen zat na Mario Kart 7, dat spel lijkt gemaakt te zijn om je zo'n vreselijk rotgevoel te geven dat je het voortaan wel laat. Na een paar rondjes bekroop me steevast het gevoel om de 3DS XL kapot te gooien.

Frustratie is ook bij mij iets wat soms terugkomt. Ook een reden dat ik het gamen geminderd heb. De Playstation 3 heb ik de deur uit gedaan. De Wii U komt er voorlopig niet. Vermaak me wel met de Wii, 3DS en Lord of the Rings Online op de PC.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 05 dec 2012 18:00

mohamed schreef:Ik ben gamen zat na Mario Kart 7, dat spel lijkt gemaakt te zijn om je zo'n vreselijk rotgevoel te geven dat je het voortaan wel laat. Na een paar rondjes bekroop me steevast het gevoel om de 3DS XL kapot te gooien.

Faramir schreef:Frustratie is ook bij mij iets wat soms terugkomt. Ook een reden dat ik het gamen geminderd heb. De Playstation 3 heb ik de deur uit gedaan. De Wii U komt er voorlopig niet. Vermaak me wel met de Wii, 3DS en Lord of the Rings Online op de PC.

Groot gelijk, als ik niet zo hield van Metal Gear Solid deed ik de PS3 ook weg, heb mijn XBox 360 vorige week verkocht.

De 3DS XL en de Wii houd ik en wat betreft de Wii-U: laten ze eerst maar eens met fatsoenlijke games komen, dan zien we dan wel weer. Uiteindelijk komt ie er natuurlijk want Zelda of Metroid in HD is erg aantrekkelijk!

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 19 dec 2012 14:39

zijn er mensen die Wargame 1942 spelen?
Via deze link te vinden wargame 1942

Misschien leuk om bij mijn bondgenootschap dan te komen.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 19 dec 2012 14:57

Mortlach schreef:Met een SSD en genoeg RAM zijn mijn laadtijden minimaal hoor.

Ik heb nu 16gb RAM (beetje over de top, ik weet het), een SSD, dikke videokaart (ben vergeten welke) en de nieuwste i5, Skyrim heeft bij mij geen laadtijden meer :D :D :D

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 29 dec 2012 08:26

johannes1 schreef:zijn er mensen die Wargame 1942 spelen?
Via deze link te vinden wargame 1942

Misschien leuk om bij mijn bondgenootschap dan te komen.

Jep en ook nog DO
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Terug naar “Archief”