Gefeliciteerd Tuinfluiter!
Mijn man vond de bevalling volgens mij niet echt geweldig. Sowieso vond ik hem de hele dag van de weeen zieliger dan mezelf. Ik lag daar, en had genoeg aan mezelf, maar hij zat daar ook maar, een beetje toe te kijken. Ik heb hem een paar keer weggestuurd voor een krantje of wat drinken ofzo, zodat hij even zijn eigen ding kon doen, want hij verveelde zich gewoon. Ik moest ook op bed blijven, dus samen een eind wandelen ofzo kon ook niet. De bevalling zelf vond hij helemaal niks, eerst al dat vacuumding waarmee zijn zoon eruit getrokken werd, een bloedbad, zoals hij het noemde, hechten. Ik denk dat hij dat allemaal als net zo vervelend heeft ervaren als ik. Ik vond dat persen ook helemaal niet fijn, en hij dus het gedoe erna niet. Daarom gaan we nu maar voor kort en krachtig bevallen
Dippie, haha, leuk, weer over de wagens

Wij hebben dus een silver cross, omdat ik die ontzettend mooi vind, en er zelf in heb gelegen. Voordelen zijn dat hij heel groot is en kindjes er heel lang in kunnen liggen, hij is enorm sterk, dus Jurian kan straks gewoon erbovenop zitten. Nadelen zijn dat hij veel te log is voor in de auto, geen wendbare wielen heeft en zwaar is.
daarnaast hadden we bij Jurian al de Mutsy, omdat we die toen over konden nemen van buren van mijn schoonzusje. Die was gewoon voor erbij, voor als we ergens met de auto heen zouden gaan, omdat de silver cross niet makkelijk in de auto mee kan. Bij de Mutsy zat een meerijdplankje, en nu het onderstel van de oude Mutsy niet goed meer is, heb ik automatisch weer een mutsy opgezocht op marktplaats, zodat het meerijdplankje eraan kan voor Jurian. Voordelen vind ik de wendbare wielen, ik vind hem mooi (ik hou niet zo van 1 wiel voor of kleinere wielen voor ofzo), licht. Nadelen een kleine wagenbak (maar dat is bij al die nieuwe wagens zo ongeveer zo), niet heel erg snel in te klappen.
Succes met kiezen

We hebben vanmiddag de envelopjes voor de geboortekaartjes gekregen. Vorige week hebben we ze eindelijk besteld. Vorige keer ben ik een hele tijd bezig geweest met etiketten printen, maar wat een ellende was dat. Dus nu ga ik mooi gewoon schrijven. Heb toch nog wel even de tijd, dus als ik zere vingers krijg ga ik gewoon de dag erna verder.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...