Refowebkids deel 8

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 8

Berichtdoor ajl » 25 mar 2009 19:56

MissF schreef:
Sterretje schreef:@ MissF: Mag Jurian de laatste voeding niet overslaan? Of komt hij dan midden in de nacht?
.

Nee, want dat zou hij nog maar 4 flessen krijgen, en dat vond het CB te weinig. Maar nu wordt hij wel eens vanzelf wakker 's avonds om 11 uur, omdat hij echt honger heeft. Dus het is nog wel even best zo. Al vind ik het altijd wel zielig om hem wakker te maken, maar dat kwartiertje met zijn drietjes in ons bed is toch ook wel wat waard ;)

Naar 4 voedingen mag ook pas rond een half jaar en 3 voedingen rond 8 mnd. Ik heb Hugo tot vorige week nog een voeding om 21.00 gegeven. Nu krijgt hij ( bijna 8 mnd ) nog maar 3 flessen op een dag en krijgt daarom zn laatste voeding al na zn warme eten voor het slapen gaan.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 25 mar 2009 20:38

mijn kids, hebben smalle platte voeten dus geen scapino, bristol helaas, ik koop vaak outlet, converse past hier erg goed, maar ik heb laatst een artikel gelezen over schoenen, daarin zeiden ze dat je niet perse dure schoenen hoefte te kopen, je kunt beter goed passende kopen dus niet dure op de groei enzo en dat te strakke sokken eigenlijk voor meer problemen zorgden

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 25 mar 2009 20:43

Over dat naar binnen brengen bij de kleuters.....
Bij ons op school is dat ook gewoon gebruikelijk, ik breng Margot altijd in de klas.
Ik vind dat wel gezellig en je kan gelijk wat werkjes zien enzo...
En het gebeurt nooit dat iedereen tegelijk is idd.
Ze worden uit school naar het hek gebracht en dan kun je ze mee naar huis nemen.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 25 mar 2009 22:57

liefje schreef:
Leuk dat schoentje jamillah.
Nu de jurk nog op de foto ;-) :oops:

Ghehe, ik heb het geprobeerd, maar kon m van de site waar ik m vandaan heb niet afhalen. Dus ik zal wel een foto maken zodra ze hem aan heeft (24 april als Smurffie trouwt) en dan zet ik m wel neer. Tis een rood geruit jurkje van Jottem, echt super lief. Zag dattie op marktplaats te koop stond maar daar was een foto waar een klein meisje hem aan had. Dus ik dacht, die zet ik vanwege privacy blabla maar hier niet neer :)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 25 mar 2009 22:58

Super cool die pakken TJ! Ik heb er ook nog over gedacht voor Boudin, maar toen had ik dat vrolijke jurkje voor Gerlinde dus heb ik er voor Boudin ook rood-wit bij gezocht. Das dus een witte broek met blouse en rode spencer met een wit colbertje geworden. Ook leuk. :D

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 25 mar 2009 23:11

jamillah schreef:
liefje schreef:
Leuk dat schoentje jamillah.
Nu de jurk nog op de foto ;-) :oops:

Ghehe, ik heb het geprobeerd, maar kon m van de site waar ik m vandaan heb niet afhalen. Dus ik zal wel een foto maken zodra ze hem aan heeft (24 april als Smurffie trouwt) en dan zet ik m wel neer. Tis een rood geruit jurkje van Jottem, echt super lief. Zag dattie op marktplaats te koop stond maar daar was een foto waar een klein meisje hem aan had. Dus ik dacht, die zet ik vanwege privacy blabla maar hier niet neer :)

Met een rood bovenstukje soms?

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 26 mar 2009 07:43

Nee, hij is helemaal geruit met van die flappen/stroken enzo. En bovenin staat Jottum geborduurd in het rood. Misschien dat het lukt met een link..

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 26 mar 2009 07:46

http://www.melkofpuur.nl/kinderkleding/ ... 6_668.html

Ik zie dat de prijs veranderd is, heel gek. Ik heb er minder voor betaald. Was in de aanbieding dan denk ik.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 mar 2009 08:05

die is echt geweldig!!

ik heb voor pakken gekozen, omdat alle mannen een pak aandoen... niet omdat het moet, maar gewoon omdat ze dat leuk vinden.. en ja dan kunnen Milan en Matteo niet achterblijven :mrgreen: Vind het ook zo grappig dat ze zich allebei zulke heertjes voelen in hun pak :lol:

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 26 mar 2009 08:44

Wat een schattig jurkje! En die pakken ook stoer, maar ik vind ook dat slobberige van hoe ze nu zijn heel grappig ;) Kleine mannetjes in een veel te groot pak, heerlijk :)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 26 mar 2009 08:52

jamillah schreef:http://www.melkofpuur.nl/kinderkleding/2957/jottum_jurk_safira_rood_ruitje_116_668.html

Ik zie dat de prijs veranderd is, heel gek. Ik heb er minder voor betaald. Was in de aanbieding dan denk ik.

Ow die, mooie jurk is dat, heb Danique nog nooit wat roods aan gedaan, waarom weet ik ook niet...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 26 mar 2009 09:34

Hahahaha, Haai! Was ook heel blij te lezen dat Timon (en Ilona dus ook) niet zo veel meer op hebben met brood. Michael mag geen zoet beleg van mij, dus het is of boter of kaas (vleeswaren zijn hier erg zout). Vaak gooit hij het brood op de grond en eet de kaas op. Pech dan. Chocola hier alleen als wij ook wat eten dan mag hij een kruimeltje (oohhh, wat zijn wij nare ouders). Wat die schoenen betreft, toen ik met Michael naar een speciaalzaak ging, zei die mevrouw dat ze in principe zodra ze kunnen lopen schoenen mogen anders krijg je 'spread feet'. Nu kon Michael al een dikke maand lopen toen wij die schoenen kochten dus dat maakt verder geen verschil voor mij. Binnen loopt hij ook gewoon op sokjes en dat gaat best. Waar ik dan wel van schrik is dat babies van 8 maanden al met schoenen in de wagen zitten!
Wij zijn gisteren naar Edinburgh geweest om mijn paspoort te vernieuwen en volgens de dame daar is het erg makkelijk om van Michael een 'mede-Nederlander' te maken. Nu alleen manlief weer overhalen.
Enne, wat hier weer helemaal nieuw is (Let wel, alleen bij Michael): windjes laten aan tafel :roll: Michael leunt dan ook echt voorover en als de missie geslaagd is zit hij er hartelijk om te lachen. Wij proberen dan een strak gezicht te houden maar soms lukt dat niet helemaal :oops: Hij heeft nu echt door dat boertjes en windjes toch wel heeeel grappig zijn.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 mar 2009 09:49

Haha heerlijk die Michael! Zou die het van iemand geleerd hebben? ;)
Ik heb nu ook nog het idee dat ik Jurian geen zoetigheid ga geven. Ik denk vaak: zolang hij het niet kent, hoeft hij het ook niet. Maar volgens mijn moeder is dat een illusie, en zeggen veel net-mama's dat, en komt er vaak niks van terecht ;)
Dat eten lijkt me lastig zeg. Ik weet wel dat mijn moeder vertelde dat mijn zus ook niks at, slechts 1 plakje kaas per dag. Dus mijn moeder naar de huisarts, en die zei: ooh, daar overleeft ze het wel op. Zet maar elke dag een bord eten voor haar neus, maar maak je er verder niet druk om, ze krijgt vanzelf honger. En zodra ze wel eet niet gaan applaudiseren ofzo, want het is normaal dat je eet.
En na 5 dagen werkte het ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 26 mar 2009 11:24

die boertjes en windjes :lol: grappig dat ze dat dan weer ontdekken dat het ook grappig is en dat je er om kan lachen 8)

@jamillah: wat een superlief jurkje :D :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 26 mar 2009 11:32

Leuk die pakken TJ! Vind het altijd wel eigenwijs staan bij die kleintjes! 8)

Geweldige jurk, Jamillah! Leuk ook dat je Gerlinde en Boudin qua kleding op elkaar hebt afgestemd.

Haha Laura! Lachen he als ze dat doorkrijgen! Thomas doet het (gelukkig nog) niet bewust, maar hij laat wel eens wat en dan zegt ie heel verschrikt: Oeh! En daarna moet ie heel hard lachen! :lol:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Terug naar “Archief”