kwebbel schreef:sterkte Petra, hopelijk knap je wat op in het zh !!
Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:sterkte Petra, hopelijk knap je wat op in het zh !!
liefje schreef:Bloempie met hoeveel weken beviel jij toen van Thomas? was dat niet al met 34 weken?
bloempie schreef:liefje schreef:Bloempie met hoeveel weken beviel jij toen van Thomas? was dat niet al met 34 weken?
Met 36 weken en 1 dag. ´t Voelt ook best raar om na de 36 weken al dingen in te plannen, iedere keer schiet dan door m´n hoofd dat het er dan misschien al wel is.
Ik heb van de week de babykleertjes uitgewassen. Alleen het wiegje moet nog in elkaar gezet worden, dan is voor de baby alles klaar.
Verder in huis zijn we nog wel bezig. We hebben lekkage gehad, waardoor een muur helemaal opnieuw gestuct en gegranold moet worden en een plafondplaat moet vervangen worden. Daar krijg ik wel de kriebels van als ik bedenk dat dat nog moet gebeuren voordat de baby komt.![]()
Rosekapje, zit je buik nog niet in de weg met het klussen? Of laat je het meeste aan anderen over? Ben je het zwanger zijn nog niet zat?
vind ik een goed idee!!!*Annet* schreef:Wat is er niet goed aan je urine dat je naar het ziekenhuis moet Petra?
Als we nou es allemaal een kaartje naar Petra sturen,
Petra van Refoweb
(beatrixziekenhuis gorcum zeker?)
Veel sterkte en ik hoop dat je er wat van opknapt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten