De Refowebkids deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 27 jun 2008 18:53

het is soms ook wel flink lastig als kids huilen.
Ik moest 2 weken geleden bij mn nicht oppassen en mn achternichtje van 10 maanden kende me best wel. voor ze weggingen zei mn nicht nog van: ze is nooit wakker en als ze wel wakker is week ook niet wat je moet doen; maar ff wat vla geven. En jah hoor 10 uur was het raak. Ik

na 10 minuten erheen en dr maar ff uit bed gehaald. Eerst was ze ff stil en gaf dr vla, maar toen begon ze zo te huilen. en hele tijd door. ze had gewoon door dat dr pa en ma weg waren. En ook al liep ik. Ze huilde toch, net alsof ze dr pa en ma hoorde huilen. Toen heb ik dr maar weer in bed gelegd. Vervolgens heeft ze nog 3 kwartier liggen huilen, vond het wel zielig, maar wist dat alsk dr er uit haalde ook niet zou helpen dus heb dr gewoon laten huilen tot ze in slaap viel. Dus ze heeft gewoon even een uurtje gehuild en was ook wel iets overstuur.
Misschien heb ik het dan ook wel niet goed gedaan, maar wist dat als ik haar er uit haalde niks zou helpen. :?
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 jun 2008 19:21

pol schreef:even hardstikke offtopic trijntje johanna: wat een gewicht ben je kwijt 31 kg. lieve mens.... heb je straks maatje xxs ofzo?

nee joh dat ga ik nooit halen...

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 27 jun 2008 19:24

trijntjejohanna schreef:
pol schreef:even hardstikke offtopic trijntje johanna: wat een gewicht ben je kwijt 31 kg. lieve mens.... heb je straks maatje xxs ofzo?

nee joh dat ga ik nooit halen...

hallo zeg, 31!!!! kilo, hoeveel moet je nog dan tot je streefgewicht?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 jun 2008 20:40

iig nog 17... dan zit ik op een gezond gewicht... liefst nog 7 meer...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 jun 2008 20:41

ik ga morgen denk ik maar een pop kopen voor milan... nu loopt hij steeds rond met dekens... en dat is dan zn baby enzo..

Maaike

Berichtdoor Maaike » 27 jun 2008 20:53

Haha. Dat vind ik zo schattig, als jongetjes dat doen :wink:

Op een of andere manier "hoort" dat niet, terwijl het toch gewoon leuk is.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 28 jun 2008 06:31

Maaikje schreef:Haha. Dat vind ik zo schattig, als jongetjes dat doen :wink:

Joh, ze zien vaak niet anders, ons gastkindje loopt ook altijd met een pop en een sone luile.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 28 jun 2008 07:29

Maaikje schreef:Haha. Dat vind ik zo schattig, als jongetjes dat doen :wink:

waarom hoort heit niet? een vader veschoont toch ook luiers en sjokt met een baby rond!

begrijp nooit.. waarom.... da tmeisjes wel met duplo en autootjes mogen spelen, das normaal... maar als een jongetje met een tas en een pop loopt.. dat hoort niet.... :roll:

sela

Berichtdoor sela » 28 jun 2008 07:55

:shock:
* noes kan in het raam klimmen *
help, m'n hart stond stil. gelukkig was het raam dicht. hmm.. wat gaan we daar op verzinnen..

Maaike

Berichtdoor Maaike » 28 jun 2008 10:52

Stereotype..jongens spelen met auto's, meisjes met poppen. Waarom denk je dat meiden op een verjaardag beladen worden met poppen en barbies, en jochies vaak auto's e.d. krijgen.
Niet helemaal algemeen geaccepteerd dat het ook andersom kan. Daarom zei ik "dat hoort niet"(had het niet voor niks tussen aanhalingstekens gezet!).

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 28 jun 2008 11:33

komende donderdag ga ik op het kindje van mijn zwager en schoonzus passen. Ze is nu 2 maanden oud ze huilt heel veel bij hun maar ze sleuren ze hele dagen overal heen en om het kleinste huiltje wordt ze uit bed gehaald.
Dus ik ben echt heel erg benieuwd hoe dat gaat worden :D

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 28 jun 2008 12:00

liefie schreef:komende donderdag ga ik op het kindje van mijn zwager en schoonzus passen. Ze is nu 2 maanden oud ze huilt heel veel bij hun maar ze sleuren ze hele dagen overal heen en om het kleinste huiltje wordt ze uit bed gehaald.

:( Aaach... sorry hoor, maar dit soort verhalen vind ik echt zo zielig... :?
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 28 jun 2008 12:48

bloempie schreef:
liefie schreef:komende donderdag ga ik op het kindje van mijn zwager en schoonzus passen. Ze is nu 2 maanden oud ze huilt heel veel bij hun maar ze sleuren ze hele dagen overal heen en om het kleinste huiltje wordt ze uit bed gehaald.

:( Aaach... sorry hoor, maar dit soort verhalen vind ik echt zo zielig... :?

Dat vind ik dus ook en daarom liet ik m'n zoontje altijd lekker een poos huilen :wink:
Niet dat dat vaak gebeurde overigens, ze hebben heus wel snel door, hoe klein ze ook zijn, dat huilen om niks dus helemaal niet helpt! :D
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 28 jun 2008 12:51

sela schreef::shock:
help, m'n hart stond stil. gelukkig was het raam dicht. hmm.. wat gaan we daar op verzinnen..

Als je rolluiken hebt, deze een stukje laten zakken, dan kan het raam niet helemaal meer open.

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 28 jun 2008 13:05

pol schreef:
sela schreef::shock:

Als je rolluiken hebt, deze een stukje laten zakken, dan kan het raam niet helemaal meer open.

Moet je ze wel hebben inderdaad.
Toen mijn zoontje 2 en half was stond hij ook ineens in de vensterbank van het open raam. :shock: Mijn hart stond ook even stil toen ik dat zag... 'k Ben er toen echt naar toe geslopen, zo zacht mogelijk om hem niet te laten schrikken en toen van achteren uit het raam gesleurd. Als hij me gehoord had had hij volgens mij naar beneden gekukeld, maar gelukkig is dat niet gebeurt...
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Terug naar “Archief”