Morgen zou ik officieel een avonddienst hebben, bellen ze net om te vragen of ik een dagdienst wil draaien ivm zieken. Komt me alleen maar beter uit, heb ik tenminste nog 1 avondje met mijn man samen deze week...

Vorige week hadden we ook alleen de zaterdagavond samen, de rest moest ik werken/koor.
Ik wilde het eigenlijk nog niet vertellen, omdat ik niet weet of er collega's van me zijn die meelezers zijn op dit forum (wil niet, dat ze weten dat ik 'gesolliciteerd' heb), maar ik moet het toch ff melden.
In het kort:
Ik heb net naar het plaatselijke kinderdagverblijf een mailtje gestuurd met daarin de vraag of er de mogelijkheid is om een observatiegroep voor kinderen van 0-4 jaar met een beperking/gedragsproblematiek op te starten en of daar de vraag naar is. Zou ik zó graag doen! En als die mogelijkheid er niet is, of ze dan een ander KDV weten waar wel zo'n kans ligt. Het liefste zou ik namelijk zelf een Kinderdagcentrum opzetten. Ik denk dat er hier in de regio namelijk ook wel vraag naar is. Veel kinderen gaan naar de Schutse in Kesteren of naar Leerdam/Geldermalsen. Hier in de buurt is niks. Maar goed, zoiets opzetten kost zoveel tijd, energie en organisatie, dat kan ik beter niet doen, dan ben ik minstens 40 uur per week bezig om alles te regelen...
Ben heel benieuwd of en wat voor reactie ik krijg!