Werken in de zorg... (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 18 jan 2009 14:33

Bij ons moeten bewonersdie zijn overleden ook binnen 24 uur van de kamer zijn, en de kamer moet ook leeg zijn....En dan komt er zsm een nieuwe :?

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 19 jan 2009 16:54

Gelukkig is dat binnen een GVT anders!

Weet iemand nog een leuke baan op HBO-SPH-niveau in de gehandicaptenzorg/jeugdzorg/psychiatrie (max. 30 uur) in de regio Zaltbommel/Gorinchem/Den Bosch?
Ik wil toch wel graag wat anders, zit me steeds meer te ergeren aan het feit dat ik onder m'n niveau werk en niet kan doen wat ik graag wil doen. :|
Ik doorzoek heel Internet al, maar heb helaas nog niks leuks kunnen vinden: of het is te ver weg, of het is net niet wat ik zoek...
Afbeelding

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 19 jan 2009 17:15

Daphne schreef:Gelukkig is dat binnen een GVT anders!

Weet iemand nog een leuke baan op HBO-SPH-niveau in de gehandicaptenzorg/jeugdzorg/psychiatrie (max. 30 uur) in de regio Zaltbommel/Gorinchem/Den Bosch?
Ik wil toch wel graag wat anders, zit me steeds meer te ergeren aan het feit dat ik onder m'n niveau werk en niet kan doen wat ik graag wil doen. :|
Ik doorzoek heel Internet al, maar heb helaas nog niks leuks kunnen vinden: of het is te ver weg, of het is net niet wat ik zoek...

Hej Daphne,

Ik denk dat het erg moeilijk is om op dit moment een vaste baan te vinden in de gehandicaptenzorg enz.
Een vriendin is namelijk ook op zoek en heeft nog tot juni werk maar daarna mag ze waarschijnlijk ook vertrekken.
Verschillende organisatie´s hebben een groot tekort en zijn ontzettend aan het bezuinigen.
Misschien het leger des heils in Gorinchem (crisisopvang)?
Maar ik kijk met je mee, als ik wat weet dan hoor je het.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 19 jan 2009 17:18

Fijn, dankje! :)

Ja, het is moeilijk om aan een geschikte baan te komen. Er zijn vacatures genoeg op internet te zien, maar helaas allemaal op de groep.
Met de stichting waaronder het GVT valt waar ik werk zijn ook grote financiële problemen (je weet vast al wel welke stichting het is... :lol: ). Ze hebben zelfs moeite om de salarissen van januari uit te betalen... :?
Afbeelding

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 22 jan 2009 12:19

Morgen zou ik officieel een avonddienst hebben, bellen ze net om te vragen of ik een dagdienst wil draaien ivm zieken. Komt me alleen maar beter uit, heb ik tenminste nog 1 avondje met mijn man samen deze week... :D Vorige week hadden we ook alleen de zaterdagavond samen, de rest moest ik werken/koor.

Ik wilde het eigenlijk nog niet vertellen, omdat ik niet weet of er collega's van me zijn die meelezers zijn op dit forum (wil niet, dat ze weten dat ik 'gesolliciteerd' heb), maar ik moet het toch ff melden.

In het kort:
Ik heb net naar het plaatselijke kinderdagverblijf een mailtje gestuurd met daarin de vraag of er de mogelijkheid is om een observatiegroep voor kinderen van 0-4 jaar met een beperking/gedragsproblematiek op te starten en of daar de vraag naar is. Zou ik zó graag doen! En als die mogelijkheid er niet is, of ze dan een ander KDV weten waar wel zo'n kans ligt. Het liefste zou ik namelijk zelf een Kinderdagcentrum opzetten. Ik denk dat er hier in de regio namelijk ook wel vraag naar is. Veel kinderen gaan naar de Schutse in Kesteren of naar Leerdam/Geldermalsen. Hier in de buurt is niks. Maar goed, zoiets opzetten kost zoveel tijd, energie en organisatie, dat kan ik beter niet doen, dan ben ik minstens 40 uur per week bezig om alles te regelen...

Ben heel benieuwd of en wat voor reactie ik krijg! 8)
Afbeelding

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 22 jan 2009 12:40

Wat leuk Daphne, lijkt me een heel leuk idee.
Het lijkt me wel heel intensief als je dat zelf op wil starten,maar
als je misschien een samenwerkingsverband aan kan gaan met
een kinderdagverblijf. Ben benieuwd wat voor reactie je krijgt.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 22 jan 2009 14:45

Woeiii! Ik heb al een mailtje terug! :D Ze wil een afspraak met me maken om een keer te komen praten. Ik heb het idee, dat ze wel zoiets op willen zetten als ik het mailtje goed begrijp. :)
Afbeelding

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 22 jan 2009 15:11

Gaaf!!! Dat klinkt echt heel super!!
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 22 jan 2009 15:17

Wauw gaaf joh :D dat klinkt echt super :D wanneer mag je op gesprek ??
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 22 jan 2009 15:17

Gerdien B. schreef:Gaaf!!! Dat klinkt echt heel super!!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 22 jan 2009 15:51

Aanstaande maandag al, om 9.30 uur. :) Ze vinden het erg leuk om over de ideeën die ik heb te praten en ze denken dat ze wel bruikbaar zijn. Positief nieuws dus! :)
Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 22 jan 2009 15:53

gaaf joh :D laat je wel ff weten hoe het afloopt ??
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 22 jan 2009 15:56

*dubbelpost*
Laatst gewijzigd door Daphne op 22 jan 2009 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 22 jan 2009 15:57

Doe ik. Ik ben zó blij! :D
Ik weet heel niet of het wel wat gaat worden, maar het uitzicht op een gesprek is al erg leuk, hoewel ik maandag wel loeizenuwachtig zal zijn... 8)
Eindelijk weer wat uitdaging. Nu merk ik pas hóé 'zat' ik het ben op m'n huidige werk... Daar zit echt totaal geen uitdaging voor mij in.
Dus wát het gesprek dan ook teweeg zal brengen, ook al wordt het daar niks, ik ga in ieder geval op zoek naar een leuke uitdagende baan.
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 jan 2009 16:22

we merken het ja.... ;-) (2 x plaatsen)

Super joh. Leuk zo'n idee en dan ook al dat ze positief reageren. Zet hem op!!!!!!!!!!

Terug naar “Archief”