De refowebkids!!!! [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 03 sep 2007 21:41

Pfoeh, wel schrikken zeg, lijkt me :)

sela

Berichtdoor sela » 03 sep 2007 21:48

Hippieblijhoofd schreef:Pfoeh, wel schrikken zeg, lijkt me :)

dat was het zeker.. [brr]

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 03 sep 2007 22:06

hm, af en toe lijken die kiddies van rubber. Maar schijn bedriegt blijkbaar.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 03 sep 2007 22:29

Gruwel.... :?

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 04 sep 2007 07:39

Arme Noes!

Hug voor stoere Noes.

Hoop voor jullie dat de hechting geen kale plek op het hoofdje wordt!
ja, dat is mijn mening dan he.....

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 04 sep 2007 11:10

sela schreef::cry:
gevallen van een stoel. een gat van 1,5 cm in haar hoofd.. * schrik *.
het bloed spoot eruit. [hartklopping]. en gehecht zonder verdoving :| . dwars door haar krulletjes.
maar ze maakt het weer goed hoor.. :P

Aaaargh...wat zal jij geschrokken zijn!
Wat een stoere Noes!!

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 04 sep 2007 11:52

Ach dat zal ff schrikken zijn!! Arme Noes!!
Wat de toekomst brengen moge........

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 sep 2007 12:07

aah wat een schrik zeg!!

geluikkig gaat alles nu weer goed!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 04 sep 2007 14:13

@Sela, Erg zeg! Waarom is noes niet verdoofd?

@TJ, hoe was de verjaardag van Milan?

@Liefje, danique groeit als kool zeg! Wat zijn haar lengte en gewicht nu?
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 04 sep 2007 14:27

Thomas heeft vorige week zijn eerste inenting gehad... Hij voelde zich flink beroerd... :? :( Hij bleef maar huilen en kon niet lekker slapen door de pijn. En voor mijn idee hielp paracetamol bijna niet...

Op het cb heb ik maar eerlijk gezegd dat ik thomas overal en nergens laat slapen behalve in zijn eigen wieg en dat ik hem altijd op zijn buik leg, omdat ie anders niet wil slapen.
Ik had een hele tirade verwacht, maar dat viel gelukkig mee. Kreeg een boekje mee over regelmaat brent rust en dat moest ik maar eens doorlezen.
In dat boekje staat dat je kind moet slapen, dan voeden, dan bij jouw op de arm, in box en daarna moe, maar wakker weer in bed leggen. Op de rug!
Twee dagen geprobeerd, maar thomas weigerde te slapen op zijn rug. Die regelmaat doet hem wel goed, maar hij huilde vaak wel een uur lang en deed dan even 20 minuten een hazeslaapje waarna hij weer een uur lang huilde. Na twee dagen was hij lijkbleek en helemaal waterige rode oogjes. Ook lachte hij helemaal niet meer, hij was echt doodop. :(
Ik heb hem op zijn buik gelegd en hij heeft ruim drie uur geslapen! Ook de dagen daarna sliep hij bijna alleen maar. Nu is hij gelukkig weer aardig bijgetankt en hebben we weer een vrolijk lachend ventje in huis!
Toch voel ik me wel schuldig dat ik hem op zijn buik leg :oops: , want ik weet dat het de kans op wiegendood vergroot en die kans wil je toch zo klein mogelijk houden... Maar als ik hem helemaal tevreden op zijn buik zie slapen, dan kan ik het hem niet aandoen om nog langer door te gaan met hem op zijn rug te leggen.

Afbeelding
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 04 sep 2007 14:59

mijn broertje heeft ook altijd op zijn buik geslapen al vanaf de dag dat ie geboren is.
heel veel mensen snapten mijn ma niet omdat ze dat deed maar anders sliep hij niet!
Ook sliep hij niet graag in zijn wieg dus sliep hij in de box of maxicosi beneden of in zijn kinderwagen. Alleen snachts sliep hij in zijn wieg als wij ook boven waren.
Mijn broertje wordt morgen 11 jaar en heeft helemaal nergens geen last meer van. Dus doe gewoon zelf wat je goed vind

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 04 sep 2007 15:16

Kreeg een boekje mee over regelmaat brent rust en dat moest ik maar eens doorlezen.

Ik had (eh heb) een heel gevoelig jongetje dat graag controle heeft over de situatie. Bij hem hielp dat boekje geweldig. Nog altijd houdt hij zich heel erg vast aan ritmes en een rustige omgeving en daar moeten we niet te veel van afwijken.
Als Thomas zich gewoon lekker voelt in de box of wagen met allemaal mensen om hem, dan is het gewoon een ander type dat daaraan helemaal geen behoefte heeft. Dat boekje is een hulpmiddel geen standaard hoor.
En volgens mij gaan alle kinderen op een gegeven moment op hun buik slapen. Zeker als hij in de wagen of box ligt lijkt me dat helemaal geen rpobleem, want dan kun je toch een oogje in het zeil houden?

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 04 sep 2007 17:12

M'n moeder heeft al d'r 5 kids op hun buik laten slapen...bij m'n zusje (die 's nou 10) heeft ze regelmatig te horne gekregen dat 't onverantwoord was, maar ze heeft 't altijd 'volgehouden'...en 4 van de 5 slapen nu nog steeds op hun buik!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 04 sep 2007 20:12

Mn neefje draaide al vanaf 2 maanden zelf op de buik, sja, wat doe je eraan? En Gerlinde slaapt ook op r buik. Al een hele tijd. Ik laat het cb maar een eind weg kletsen meestal. Moeders voelen het zelf toch het beste aan. Natuurlijk hebben ze weleens nuttige tips maar daar houd het wel bij op. In mijn geval dan.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 04 sep 2007 20:56

bloempie21 schreef:
@Liefje, danique groeit als kool zeg! Wat zijn haar lengte en gewicht nu?

ik moet dinsdag weer naar het bureau laatste keer woog ze 6020 gram en lengte 57,5 cm en thomas?
Laatst gewijzigd door liefje op 12 sep 2007 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Archief”