vlila voor de armen en stof voor ieder reptiel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 22 jun 2007 11:44

Dat gedoe met die augurken werd een steeds meer pregnante situatie voor de gierenfamilie. Er moest ingegrepen worden. ondertussen probeerde de gier met de geschoren poten de Stapper te spietsen op zijn zelf geteelde komkommers. Moe Sta Che keek en zag dat het goed was.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 22 jun 2007 11:50

Moe Sta Che hulde zich overigens tamelijk opvallend in stilzwijgen. Slovaakse kastelen konden hem kennelijk meer bekoren. Zijn bende gieren zouden het probleem wel oplossen, dacht hij. Admin was immers altijd al een voortreffelijk gierenleider geweest, die kon deze escalatie van exponentieel relativisme wel aan. Dat de Leidsche raaf intussen driftig op zijn kalende hersenpan begon te hameren, deerde hem geenszins. Die raaf was zóóó 2006.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 22 jun 2007 11:55

'Zeg je komkommer, dan zeg je Brillo,' gierde Moe Sta Che om het stilzwijgen maar eens te onderbreken, en ze keek even in de spiegel of heur weelderige haar nog goed zat. 'Dat zit wel snor. Maar deze krengen,' ze wees op de komkommers, 'lijken wel uit de Dode Moerassen te komen.' Brillo grinnikte erbij. Zo zou Strider het gewild hebben.

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 22 jun 2007 11:59

Ondertussen klonk vanuit Mordor een onheilspellend gerommel. "Ach en wee, Henkal Bersch, leider van de Mod-Hai roept zijn hersenloze slaven bij elkaar", aldus de inwoners van het Friese Demsterwold. De hoogste tijd om deze boze boodschap door te geven.

Tam tam tamtamtam tam tamtamtam tamtam tam tam tamtamtamtam tamtamtamatamtamtamtam tamtamtamtam tam.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 22 jun 2007 12:04

Hoog boven de vlila cirkelde een gier. Het was Bretel en hij zag het allemaal wel.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 22 jun 2007 12:30

De Pansofír besloten hun Neder-Betuwsche spreeuwenkanon in stelling te brengen. De vlila mocht onder geen beding verloren gaan. Admin, Bretel en hun bende Gieren maakten zich likkebaardend op om de vlila onder een lading Orodruin-slotjes te bedelven. Het wanhoopspact met Henkal Bersch en zijn Mod-Hai maakte de situatie er niet beter op. Die bloedhonden! Was Strider nog maar hier... Zijn vlijmscherpe tong zou de onderkruipsels sidderend doen terugdeinzen. Maar in Pretoria schijnt altijd de zon.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 22 jun 2007 12:56

De vlila diende onder alle omstandigheden te worden geprotecteerd tegen de aanvallen van de Mod-Hai. Strider werd geoffer en de beeldschone Eowyn voerde de troepen aan.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

elbert
Moderator

Berichtdoor elbert » 22 jun 2007 13:39

Bretel kon de symboolpolitiek van de Pansofir wel waarderen: spreeuwenkanonnen zijn immers hooguit goed om raven mee neer te halen, maar voor gieren hopeloos inadequaat. Hij liet de vlila-hapjes daarom maar lekker doorpruttelen.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 22 jun 2007 13:59

Dat zou Bretel berouwen. Hij wist immers niet dat het Neder-Betuwsche spreeuwenkanon met komkommers was geladen. De komkommers zouden een ware slachting onder de Gieren aanrichten als niet dra een wapenstilstand werd bereikt. Maar nee, Admin had de weg van het compromis reeds lang afgesloten. Het vliegtuig naar Pretoria was niet meer te achterhalen en Moe Sta Che lag hopeloos beschonken te zijn in de wijnkelder van Topolcianky-castle.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 22 jun 2007 14:29

Moe Sta Che moest eens ontwaken uit de alcoholdampen in het Transsylvanische kasteeltje. Dan zou hij alle komkommernis op zich werpen en inpakken voor een enkeltje Pretoria

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 22 jun 2007 15:04

Strider verhuisde ten langen leste naar het vissersdorp waar hij zich te buiten ging aan het leven van elk vissersjong. Hoeren en snoeren en verrotte neusschotjes. De vale gieren circelden daar niet meer rond maar waren daar domweg geland.

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 22 jun 2007 16:00

Admin en zijn Gierenbende lieten zich thans volledig inpakken door de worshippende groupies, die op het Urker havenhoofd en masse de Spreuken van Strider reciteerden.

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 22 jun 2007 17:05

* geeft de bovenstaande vlila'ers een applaus * :wink:
Auf Wiedersehen!

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 22 jun 2007 19:50

De Meeleezgûl waren dermate ongeletterd dat het aan hun neusschotjes begon te kriebelen wat vli en la en de pansofir in Henkesnaam beoogden met hun letterenbegoochel.
Maar onbegrijpelijke woorden waren hun biotoopjes en deze woorden wel te kunnen duiden was overduidelijk een te veel aan geloof en geen aanneming waardig. daarom bromden ze goedkeurend, gaven een pepermuntje door en reisden af naar het Urker havenhoofd om de daar aanwezige groupies te aanschouwen. Zo hij vertoeft in de ban, verbeidt dan!

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 23 jun 2007 07:11

Brillo Daggins hield zich al lang niet meer bezig met de idolate groupies op het Urker havenhoofd. Hij had wel wat anders aan zijn komkommer. Vertwijfeld vroeg hij zich af of Strider thans wel onder een Pretoriaanse appelboom zat. Het zou hem niets verbazen als de Kapitein der Dolers met een geheime RIA-vlucht richting Admin Bay was afgevoerd...

Terug naar “Archief”