Onder Russel vind ik niet dat hij over de schreef is gegaan. Heb ook eerlijk gezegd niet alles van hem gelezen.
Als iemand blijkt toch weer online te wezen en zich rustig houdt, waarom dan geen tweede kans?
Moderator: Moderafo's
elbert schreef:Collateral schreef:elbert schreef:In het geval van Aragorn=Russel is geen enkele pb nodig. Als je geband wordt en je komt daarna onder een andere naam via de achterdeur weer binnen, kun je weer op een ban rekenen zodra dat ontdekt wordt.
Dat klinkt logisch, maar als je iemand (Aragorn) bant om redenen die zo persoonlijk en willekeurig zijn dat je absoluut niet wilt dat ze openbaar komen (zo ging het toen)
Die overweging is irrelevant. We komen niet eindeloos terug op genomen besluiten.Collateral schreef:dan moet je niet raar opkijken als zo iemand terugkomt onder een andere account.En als dat blijft gebeuren. Je kunt zoiets namelijk nooit voor zijn (leve de anonieme proxy) - ook daarom werkt de manier van handelen van zowel bij deze als bij de vorige ban waarschijnlijk averrechts.
Van gebruikers verwachten we dat ze zich aan de regels houden, zelfs van gebande gebruikers.
André schreef:Gerdien B. schreef:Onder Russel vind ik niet dat hij over de schreef is gegaan. Heb ook eerlijk gezegd niet alles van hem gelezen.
Ik heb zonder dat ik wist wie Russell was wel een report verstuurd, ik gok zo'n maand terug, dus misschien heb je idd niet alles gelezen.
Als 'aardmannetje' ook al Russell genen heeft, dan ja.Collateral schreef:André schreef:Gerdien B. schreef:Onder Russel vind ik niet dat hij over de schreef is gegaan. Heb ook eerlijk gezegd niet alles van hem gelezen.
Ik heb zonder dat ik wist wie Russell was wel een report verstuurd, ik gok zo'n maand terug, dus misschien heb je idd niet alles gelezen.
Als je dit bedoelt vind ik de report in kwestie wel wat overtrokken...
André schreef:Als 'aardmannetje' ook al Russell genen heeft, dan ja.
Trouwens ik ga niet tellen hoeveel of hoe weinig reports ik per dag verstuur, maar misschien kun je moderator worden, dan kun je ze meelezen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten