Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 31 jan 2008 00:01

Onder Russel vind ik niet dat hij over de schreef is gegaan. Heb ook eerlijk gezegd niet alles van hem gelezen.

Als iemand blijkt toch weer online te wezen en zich rustig houdt, waarom dan geen tweede kans?
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

André

Berichtdoor André » 31 jan 2008 00:08

Gerdien B. schreef:Onder Russel vind ik niet dat hij over de schreef is gegaan. Heb ook eerlijk gezegd niet alles van hem gelezen.
Ik heb zonder dat ik wist wie Russell was wel een report verstuurd, ik gok zo'n maand terug, dus misschien heb je idd niet alles gelezen.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 31 jan 2008 00:09

Hij heeft onder Russell inderdaad niets onbehoorlijks gedaan (voor zover ik weet). Onder Aragorn heeft hij mijns inziens ook geen echte ban-waardige dingen gedaan, maar in beide gevallen werd het gewoon niet zo gewaardeerd dat hij kritiek had op het modereerbeleid. Dat ligt wat gevoelig. :)

Verder vind ik dat je gelijk hebt, maar het 'beleid' denkt er anders over:
elbert schreef:
Collateral schreef:
elbert schreef:In het geval van Aragorn=Russel is geen enkele pb nodig. Als je geband wordt en je komt daarna onder een andere naam via de achterdeur weer binnen, kun je weer op een ban rekenen zodra dat ontdekt wordt.

Dat klinkt logisch, maar als je iemand (Aragorn) bant om redenen die zo persoonlijk en willekeurig zijn dat je absoluut niet wilt dat ze openbaar komen (zo ging het toen)

Die overweging is irrelevant. We komen niet eindeloos terug op genomen besluiten.

Collateral schreef:dan moet je niet raar opkijken als zo iemand terugkomt onder een andere account.En als dat blijft gebeuren. Je kunt zoiets namelijk nooit voor zijn (leve de anonieme proxy) - ook daarom werkt de manier van handelen van zowel bij deze als bij de vorige ban waarschijnlijk averrechts.

Van gebruikers verwachten we dat ze zich aan de regels houden, zelfs van gebande gebruikers.

Ofwel: regels zijn regels...

Collateral

Berichtdoor Collateral » 31 jan 2008 00:33

André schreef:
Gerdien B. schreef:Onder Russel vind ik niet dat hij over de schreef is gegaan. Heb ook eerlijk gezegd niet alles van hem gelezen.

Ik heb zonder dat ik wist wie Russell was wel een report verstuurd, ik gok zo'n maand terug, dus misschien heb je idd niet alles gelezen.

Als je dit bedoelt vind ik de report in kwestie wel wat overtrokken... :)

André

Berichtdoor André » 31 jan 2008 00:42

Collateral schreef:
André schreef:

Als je dit bedoelt vind ik de report in kwestie wel wat overtrokken... :)
Als 'aardmannetje' ook al Russell genen heeft, dan ja.
Trouwens ik ga niet tellen hoeveel of hoe weinig reports ik per dag verstuur, maar misschien kun je moderator worden, dan kun je ze meelezen. 8)

Collateral

Berichtdoor Collateral » 31 jan 2008 00:47

André schreef:Als 'aardmannetje' ook al Russell genen heeft, dan ja.

Tegenwoordig is niets meer zeker... 8)

Trouwens ik ga niet tellen hoeveel of hoe weinig reports ik per dag verstuur, maar misschien kun je moderator worden, dan kun je ze meelezen. 8)

Bedankt voor de tip, misschien kun je het aankaarten bij Henk? :mrgreen:

rafaell

Berichtdoor rafaell » 31 jan 2008 01:17

Gisteren reageerde ik niet goed en beneden de maat. Excuus. Geen menselijke emoties zijn mij vreemd en ook ik kom soms online als ik iets te lang mezelf in de bodem van mijn whiskyglas bekeken heb :wink: Mea culpa.

Waar ik gewoon even pissig over was is dat iemand zijn macht misbruikt om flauwe geintjes uit te halen, die de humor van de comeback en het 'raad de kloon' van Aragorn bij lange na niet benaderen. Waar het gewoon weer op neer komt is dat er onvrede bestaat over het niet al te duidelijke en niet al te consistente modereerbeleid. Gebrekkige communicatie van de forumleiding dus. Wat ik ook jammer vond is dat nu juist de mogelijkheid vervalt om in discussie te gaan over Russells standpunten, ik had me juist voorgenomen eens wat meer tijd vrij te maken om te discuseren over atheïsme en de redelijkheid van het christelijk geloof.

Verder heb ik me meestal prima vermaakt op Refoweb hoor, waarvoor dank Henkie :wink: *steekt veer tussen billetjes opperhoofd* En tja soms heb ik na een drukke dag even een uitlaatklep nodig om wat energie te spuien op een niet altijd even juiste manier. Sorry.

@Othello; ga je hypotheek aflossen ofzo :P :wink:

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 31 jan 2008 01:46

*applaus voor Raaf*

CvdBerg
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor CvdBerg » 31 jan 2008 02:05

Kijk zelfs raaf reageerd nu volwassen :P
Wie weet komt het nu ooit nog goed :mrgreen:
Luid, Emotie, Ruchtig

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 31 jan 2008 02:09

Met recht hulde voor Raaf... !!
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 31 jan 2008 03:05

* applaudiseert mee * :)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 31 jan 2008 08:36

Goeiemorgen allemaal. Is er inmiddels helderheid van zaken?

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 31 jan 2008 09:50

Ook even een positieve noot! Het is voor ons uiteraard heel makkelijk om kritiek te leveren op mods waarvan de onderlinge gesprekken en overleggingen verborgen zijn voor ons eenvoudige zielen, maar ga er maar aan staan, om een berg shit en kritiek over je heen te krijgen, en ondanks alees, netjes en vriendelijk te blijven, en steeds te proberen binnen de kaders waar ze dat kunnen redelijk te werk te gaan, een zo als raphaell al aangaf, hij reageerde op de uitlaatklep manier, dat ik menselijk en begrijpelijk, niet altijd goed natuurlijk, maar toch, maar mods zijn echt (ja écht) ook mensen, die dezelfde gemoeds toestanden doormaken als ons! Laten we daar ook een beetje aan denken als we met zn allen massaal kritiek uiten. Daarom wil ik bij deze de Mods aankomende vrijdag op een drankje trakteren (mits jullie je natuurlijk ik het bovenstaande kunnen vinden, en je nu niet ineens én masse op gaan geven)!
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 31 jan 2008 10:15

*applaus voor Rafaëll*

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 31 jan 2008 11:48

Raafje! =D>

Terug naar “Archief”