afslanken (gesplitst)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 16 jun 2006 12:04

Ik eet gewoon veel meer, maar ik blijf kelderen, misschien dat het komt dat ik zo bang ben weer op mijn oude gewicht te komen...!

dit klinkt een beetje tegenstrijdig......... bang zijn op je oude gewicht te komen & meer eten... :roll:

de eerste drie kilo's zijn er af! :) (en ik moet nog ongesteld worden ook, dus... ::)))

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 16 jun 2006 13:19

Goed bezig! 8)
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 16 jun 2006 13:48

Jannoek schreef:
Ik eet gewoon veel meer, maar ik blijf kelderen, misschien dat het komt dat ik zo bang ben weer op mijn oude gewicht te komen...!

dit klinkt een beetje tegenstrijdig......... bang zijn op je oude gewicht te komen & meer eten... :roll:

de eerste drie kilo's zijn er af! :) (en ik moet nog ongesteld worden ook, dus... ::)))

Dat ik van de angst af val...! Ik ben ook erg moe, dus alles vreet energie enzo! Maarrr vandaag gaan we er weer tegenaan. Want kword nu te dun....! Dus nog meer evenwicht zoeken. En iets aankomen. Das idd tegenstrijdig :wink:
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 16 jun 2006 13:51

Funlover schreef:
Jannoek schreef:

Dat ik van de angst af val...! Ik ben ook erg moe, dus alles vreet energie enzo! Maarrr vandaag gaan we er weer tegenaan. Want kword nu te dun....! Dus nog meer evenwicht zoeken. En iets aankomen. Das idd tegenstrijdig :wink:

succes meid! :)

Je mag anders wel wat van mij mee? :mrgreen:

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 16 jun 2006 15:19

Funlover schreef:
Jannoek schreef:

Hmmsss... :roll: TE dun zal voorlopig nog wel even meevallen, je bent tegenwoordig niet meer zomaar TE dun hoor....
Afbeelding

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 16 jun 2006 17:09

Jannoek schreef:succes meid! :)

Thanx....jij ook he! Ik support jou :D
Uh hoeveel magk lenen?! :D
Niet teveel hoor.

Dippie schreef:Hmmsss... :roll: TE dun zal voorlopig nog wel even meevallen, je bent tegenwoordig niet meer zomaar TE dun hoor....

Jaloerss?? :roll: Ligt eraan wat je dun noemt he...! En wie je dun noemt, die anorexia grietjes die in blaadjes poseren zijn idd errug mager en sprietig. Maar dat noem ik ook geen dun meer. Maar whatever....tfeit is dat ik moet gaan uitkijken...!
Laatst gewijzigd door Funlover op 16 jun 2006 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 16 jun 2006 17:20

Hmm.... al die lijnende of niet-lijnende-maar-buik-inhoudende-meiden... hoe doen jullie dat van de zomer? Trek je gewoon je bikini aan en plof je op het strand, of hou je veilig je kleren aan...??

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 16 jun 2006 17:43

Acire schreef:Hmm.... al die lijnende of niet-lijnende-maar-buik-inhoudende-meiden... hoe doen jullie dat van de zomer? Trek je gewoon je bikini aan en plof je op het strand, of hou je veilig je kleren aan...??

Ik ga gewoon in Tankini :wink:
Maar die moet nog aan de haak geslagen worden.
In bikini voelk me niet echt prettig....!
Kheb nooit van badkledij gehouden op de één of andere manier....

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 16 jun 2006 17:55

Funlover schreef:
Jannoek schreef:succes meid! :)

Thanx....jij ook he! Ik support jou :D
Uh hoeveel magk lenen?! :D
Niet teveel hoor.

Dippie schreef:Hmmsss... :roll: TE dun zal voorlopig nog wel even meevallen, je bent tegenwoordig niet meer zomaar TE dun hoor....

Jaloerss?? :roll: Ligt eraan wat je dun noemt he...! En wie je dun noemt, die anorexia grietjes die in blaadjes poseren zijn idd errug mager en sprietig. Maar dat noem ik ook geen dun meer. Maar whatever....tfeit is dat ik moet gaan uitkijken...!

Haha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Neehoor!!!
Afbeelding

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 16 jun 2006 19:34

Acire schreef:Hmm.... al die lijnende of niet-lijnende-maar-buik-inhoudende-meiden... hoe doen jullie dat van de zomer? Trek je gewoon je bikini aan en plof je op het strand, of hou je veilig je kleren aan...??

drama... maar als het dertig graden is laat ik op het strand m'n kleren niet aan. Tankini dus.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 16 jun 2006 22:07

bikini en dan buik inhouden, veel op de buik liggen, weinig heen en weer drentelen....

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 16 jun 2006 22:19

Hmm... ik heb een paar bijna niet gezwommen om 'mezelf-niet-accepteer-redenen'. Vandaag heb ik een heel leuk zwempak gekocht, knalroze met bloemen, met touwtjes in m'n nek, zonder rug erin. Kdenk dat ik daarmee wel int openbaar durf te verschijnen 8) Maar tzal wel even moeite kosten de eerste paar keer.

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 17 jun 2006 06:09

Acire schreef:Hmm... ik heb een paar bijna niet gezwommen om 'mezelf-niet-accepteer-redenen'. Vandaag heb ik een heel leuk zwempak gekocht, knalroze met bloemen, met touwtjes in m'n nek, zonder rug erin. Kdenk dat ik daarmee wel int openbaar durf te verschijnen 8) Maar tzal wel even moeite kosten de eerste paar keer.

Gewoon doen natuurlijk! Niemand die op je let hoor.. Ga maar eens opt strand al die mensen bekijken, iedereen doet 't toch gewoon!? Kheb t ook een tijd gehad dat ik geen bikini aan durfde, maar nu heb ik lak aan anderen. Heerlijk! Nix buik in houden, kga toch zeker voor mn eigen plezier naar het strand.

suus_
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor suus_ » 17 jun 2006 10:26

whaha...momenteel heel herkenbaar :( buik inhouden als je loopt en zodra je weer droog gezont bent de kleren weer aan...want oo die verschrikkelijke bovenbenen :oops:
Waarom kan een man niet knap en intelligent tegelijk zijn? dan zou het een vrouw zijn!!

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 17 jun 2006 10:57

Geen idee wat ik deze zomer doe..
Ik herken me in jou Acire. Ik heb afgelopen jaren heb ik ook niet gezwommen omdat ik mezelf niet accepteerde.
Maar dit jaar wil ik het eigenlijk weer proberen. Heb een leuke tankini gezien, en die wil ik graag! Liever een tankini die m'n buik verhult, dan een zwempak waarin je nog 'vetrolletjes' kan zien. (Soms kan je daar zo'n raar figuur in hebben.) Maar ja, m'n bovenbenen..dat blijft een probleem!:?
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken, dan klopt alles."

Herman Finkers

Terug naar “Archief”