Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Ik doe ook niets meer op de handwas. Delicate kleding was ik altijd op de wolwas. Mijn moeder heeft een tijdje in een kledingzaak gewerkt en daar zeiden de fabrikanten dat ze geen garantie gaven als iets op de handwas werd gewassen. Aangezien het gros van ndl de handwas nog te heet wast, te veel wringt en te lang laat staan is dat schadelijker dan een machinewas.
nu ben ik zelf ook aangesproken op mijn verwarringLeChat schreef:@kwebbel en ajl: die verwarring komt ook door het gebruik van de term 'op de handwas', dat klinkt alsof je een handwasprogramma 'op de wasmachine' gebruikt, 'op de' wijst naar machinegebruik... Maar ik begrijp dat jij, kwebbel, niet zo'n programma hebt/gebruikt, maar echt mét de hand wast?
Kate Spade schreef:Handwas doe ik alleen als ik nieuwe kleren heb. Nu bijvoorbeeld ook, ik heb 2 polo'tjes gekocht. Ik ben bang dat de polo's in de machine kleur afgeven aan andere kledingstukken. Hoe doen jullie dat?
Kate Spade schreef:Handwas doe ik alleen als ik nieuwe kleren heb. Nu bijvoorbeeld ook, ik heb 2 polo'tjes gekocht. Ik ben bang dat de polo's in de machine kleur afgeven aan andere kledingstukken. Hoe doen jullie dat?Volgende week ga ik met mijn beste vriendin shoppen in Den-Bosch! Ik hoop dat ze daar een Sissy Boy hebben, want daar heb ik leuke rokken gezien! En met mijn vriendin is het supergezellig shoppen!
LeChat schreef:Ik heb helemaal geen zin om de kou in te gaan om te gaan (uitverkoop)shoppen... Herkenbaar?
ik heb best wel mooie setjes. Ik heb één zwarte rok met een bloemprint handgemaakt. Die wil ik dus niet verpesten in de machine! En ik weet dat er ook fijnere programma's zijn maar tot nu toe durf ik het nog steeds niet. Misschien ooit nog ns als ik kinderen heb en het dus daarmee drukker krijgEvelien schreef::shock:ik wordt al gek als ik er aan denk dat ik iets met de hand zou moeten wassen. pppfff respect.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 111 gasten