@Lammetje (e.a.) Op de onderste foto is ze 3 dagen oud, die twee er boven van deze week. Ze keek vanaf het begin al direct heel erg ‘open’. Enne, erg leuke meidenkamer! (Ben zelf meer van de pasteltinten maar het ziet er leuk en echt meisjesachtig uit!!) Gaat het goed om ze samen op een kamer te laten slapen?
@Juultje 77: Jah, ze is echt lief. We zijn erg verwend met haar. Ze huilt een keer als ze voeding wil hebben. Verder na de avondvoeding even een huilkwartiertje (was de eerste week een uurtje;-)) En ze slaapt overal doorheen. (Vanmorgen op verjaardag, ligt ze lekker tegen me aan en slaapt, maakt niet uit wat er gebeurd of als iemand anders haar even pakt.)
@Rosekapje: Dit is een haarbandje, maar op de site
http://www.sesa-design.nl staan allerlei dingen. Echt heel leuk. (ik heb toen bij het haarbandje wel aangegeven dat ik de letters groot wilde. Anders krijg je van die miniletters. Vond ik jammer!
@LauraC: Ik hoor wel eens van mensen die hun kind van de speen ‘afwillen’ dat ze er een gaatje in knippen. Het blijkt dat een kind het dan heel snel afleert omdat ze niet lekker meer kunnen zuigen. Ik snap de reden waarom je het hem wil afleren wel. Dat merkte ik tijdens Anna Sofie haar huiluurtje de eerste 2 weken ook. Met speen stil, maar viel er steeds uit, en na 3 keer had ik ook zoiets van.. Madam, je huilt maar. (Wetend dat het hooguit half uur was.. nu hooguit kwartier)
Anna Sofie sabbelt ook heel veel op haar knuistje. Van mij mag ze duimen, maar die vouwt ze steeds naar binnen. Want als ik eerlijk ben vind ik duimen totaal niet erg. Beter dan een speen of weet ik wat.