Spons schreef:Ik ben niet pro Israel ofzo , maar die opmerking die jij nu maakt is nog dommer dan dom
Jij erkent Israel niet en dus ook het bestaansrecht niet van de VN , die hebben dit tenslotte geregeld, dan ben jij zeker ook een voorstander van Hitller want die heeft tenslotte een groot aandeel gehad in de moord op dit volk , en dan moet je natuurlijk de homo's zigeuners etc ook nog even meerekenen !Het is een creatie van het Zionisme, 1 van de meest gevaarlijke ideologie in de Wereld, het heeft veel gemeen met Nazisme. Bijde zijn het apartheids gedachtegoed, en bijde stimuleren zij etnische zuiveringen, en bijde is het Nationalistisch.
hier noem jij het gevaarlijk, maar je wil zelf ook dat Israel vernietigd wordt en dus schaar jij je aan de kant van het Nazisme , hoezo een contradictie vand e eerste orde,
En ach heb je ooit wel eens gehoord van respect voor je medemens, nee ik denk het niet he !
ach ja , onschuldige mannen en vrouwen en kindere om zeep helpen mag je als Palastijn natuurlijk wel doen want dan kom je bij allah terecht ! Volgens mij is elke dode in een conflict even erg ongeacht welke zijde het is !
Ach ja natuurlijk, kritiek op Israel maakt je zeker gelijk een Nazi? Ik zou zeggen bestudeer theodorl herlz zn werk en vergelijk het met Hitler zn werk, het zijn net broertjes.
De VN is in mijn ogen ook een poppenkast, een poppenkast waar je niets aan hebt, mag van mij ook opgedoekt worden. En ik ben geen voorstander van Hitler hoor, de Holocaust was immers een ticket naar Israel, zonder Hitler was dat minder snel gebeurd. Dus ook Hitler is een stoute man

Jij bent gewoon erg op je teentjes getrapt en maakt veelste snel conclusie's, ik ben juist van mening dat de Ideologie dat Israel dekt veel gemeen heeft met het Nazisme van Adolf Hitler.