juf89 schreef:mijn neef die precies even oud was als ik, en vorige week overleed.
Kraai schreef:Met liefde denk ik terug aan 6 jaar geleden waar me neefje maar 5 en half uur oud mocht worden.
Sterkte allebei!!
Moderator: Moderafo's
juf89 schreef:mijn neef die precies even oud was als ik, en vorige week overleed.
Kraai schreef:Met liefde denk ik terug aan 6 jaar geleden waar me neefje maar 5 en half uur oud mocht worden.
Ik heb dat een paar keer van heel nabij meegemaakt, en geloof me: Er is niets wat zo diep ingrijpt als dat...jans1 schreef:Aan mijn overburen waar of het kindje is doodgeboren of enkele uren/dagen na de geboorte...
Vorige week zei de buurman nog, je komt maar een keer kijken als het er is.. En nu staat er een lantaarn met een kaarsje en een roze strik in de tuin....
jans1 schreef:Aan mijn overburen waar of het kindje is doodgeboren of enkele uren/dagen na de geboorte...
Vorige week zei de buurman nog, je komt maar een keer kijken als het er is.. En nu staat er een lantaarn met een kaarsje en een roze strik in de tuin....
jans1 schreef:Aan mijn overburen waar of het kindje is doodgeboren of enkele uren/dagen na de geboorte...
christien schreef:Sterkte Jacoootje en man
Schipje schreef:Gecondoleerd Jaccootje! Sterkte!
Schipje schreef:Gecondoleerd Jaccootje! Sterkte!
christien schreef:Sterkte Jacoootje en man
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten