Hier met de oudste wel met 3 jr. naar logopedie geweest, was al wel 3,5 jr. toen geloof ik, was ook vrij laat met praten en erg onduidelijk. Dit na doorverwijzing c.buro.
Met de tweede ook geweest maar zij was toen 5 jr., dit nadat school het had aangekaart en wij het zelf ook merkten zij praat echt razend vlug, heb toen zelf gebeld, omdat ik haar al van de oudste kende.
Heeft bij beide echt goed geholpen, die vrouw deed het ook erg leuk hoor.
Nu bij nr. 4 die is 2 jr. en 3 mnd. nu ben 2 wkn. geleden op buro geweest en hij praat echt weinig moest een a4 voor en achterkant invullen of aankruisen welke woorden hij zei, nu dat waren er in totaal 6.
En veel meer zal het ook niet zijn, had ze het ook al over logopedie, moet in sept. terugkomen en dan weer dat papier invullen om te kijken hoe veel hij vooruit gegaan is. Maar hij begrijpt alles dus heel bezorgd ben ik daar niet over, hij vertikt het gewoon om te praten, wijst alles aan, en ja iedereen begrijpt hem. Proberen het wel te stimuleren en te benoemen wat hij wil maar ja als hij het niet zeggen wil. Andere kant vindt ik hem ook nog wel vrij jong, niet iedereen is even vlug, als hij nu 3 is vind ik het anders worden, we wachten het nog maar even af.