Ik ben maandag 36 weken.. Maar volgens de echoscopiste was alleen het buikje 2 weken 'achter' zegmaar. Dus qua hoofdomtrek en lengte was het wel hetzelfde als de vorige 2 met 36 weken. Ze zei ook nog wel dat het heel lastig was om de buikomtrek goed te meten omdat het allemaal wat krap word in je buik. Ook was er wat weinig vruchtwater. Naja, ik probeer elk geval rustig aan te doen en ik moet nu wekelijks voor controle dus het word wel in de gaten gehouden.
Wel grappig, mijn schoonzusje, die haar derde een weekje later verwacht heeft ws een groot kind deze keer. Bij haar waren de eerste twee 6 pond. Bij mn moeder werden ze steeds een pond zwaarder, bij mij dus kennelijk lichter. (4120, 3970) Ik vind het ook best wel druk allemaal, met 2 kids ben je toch van 7 tot 7 aan de gang en ook al zitten ze allebei op school, kost best veel energie.
Nog vier weekjes, ik heb vanmorgen wel de verleiding kunnen weerstaan om te vragen naar het geslacht. Zodoende heb ik twee verschillende slingers in elkaar geknutseld, en blauwe/ roze ballonnen aangeschaft. Ik was gelukkig toch genoeg verzekerd voor een kraampakket dus dat staat klaar. Bed is op poten. Babykamer in principe klaar, op het wassen van bekleding/ kleertjes en inkorten gordijnen na. Nu moet ik Boudin zn kamer nog een grote schoonmaakbeurt geven en beneden, de woonkamer, keuken en wc. Oja, dan nog een paar plantjes voor in de tuin, beetje pimpen de boel..
Oja, ik lig wel om 10 uur op bed en doe 's middags eigenlijk niks meer hoor, dus geen zorgen of ik mijn rust wel neem