Inlevingsvermogen waarvoor? Waarom zijn de refo zaken voor velen onbetaalbaar en andere zaken met hetzelfde merk kleding niet? En dan zitten ze echt niet allemaal in een mooi groot pand hoor. En waarom moeten zij dan zoveel op de pirjs gooien om de huur, enz te kunnen betalen, maar zit ernaast een winkel die gewoon betaalbaar is, in hetzelfde soort pand? Ik vind het lariekoek en als ik dus al wat koop daar, koop ik het lekker in de uitverkoop In mijn achterhoofd wetende dat ze ook nu veel aan mij verdienen
Inleving voor de kosten die ik opnoemde. En van refozaken heb ik geen verstand zoals ik al zei , ik ken er maar ééntje.
En inderdaad Schelpje ik breng het dus niet naar de kringloop, maar wij hebben van onze kerk wel eens een fancyfair voor het evangelie onder de Joden.
Of wat anders.
En onze kleren van mijn dochters en mij en mijn man geven wij gericht aan mensen waarvan wij weten dat ze er blij mee zijn, zo ook de kinderkleren en er gaat niets naar Polen tenzij het een actie is van Max ofzo of van een kerk.
Ik vertrouw er dan op dat het goed komt. Ik hoorde ooit dat het leger des heils zijn kleding verkoopt aan gemeenten die er sloten mee dempen, maar of dat waar is weet ik niet.
Ik zie veel daklozen in Amsterdam in deze winkels kleding kopen.
Zolang ik nog mensen in mijn buurt heb die armoede oprecht kennen kan ik mijn spullen altijd kwijt.
Verkopen is er niet bij.
Ook met andere zaken is het weggeven en niet verkopen, je ziet mij niet op Marktplaats.