kleding enzo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 03 jul 2008 17:51

Jasjes zijn leuk, maar ze moeten ook niet te netjes zijn. Ik heb bijvoorbeeld een leuk lichtpaars jasje van Didi met wat dingetjes en strikjes, staat gezellig maar het kan ook voor een presentatie. Als ik mijn nette grijze broek met vouw erin aan heb met nette schoenen eronder, dan maakt het niet eens zoveel meer uit wat ik erboven aantrek, ik voel me dan al heel netjes :) Als je een presentatie moet houden is het wel fijn als je je fatsoenlijk gekleed hebt. Maar geen ruitjes of gek patroon, want dat leidt enorm af.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 03 jul 2008 18:16

Ja, dat is ook zo! En didi heeft leuke kleren! Soms iets teveel strikjes en dingetjes, maar meestal hebben ze echt leuke dingen daar!
Dus, dat.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 jul 2008 18:17

Ik heb jasjes wel genoeg (geen echte blazers, dat vind ik te netjes), maar ik doe ze zelden aan.
Als ik het koud heb trek ik liever een vest aan, en bij dat tussenweer doe ik eerder een bolerootje eroverheen ofzo. Eigenlijk zonde dat ik er zoveel heb, een witte, 2 spijkerjasjes, een felgele, een zwarte, een bruine. Maar ik doe ze toch niet aan. Of bij feestjes, als het netjes moet zijn.
Ik ben meer van de shirtjes heb ik ontdekt. Die heb ik echt gruwelijk veel. ‚‚n enorme stapel met korte mouwen, een nog grotere stapel zonder mouwen een kleine stapel met lange mouwen. En vestjes en bolerootjes, heb ik ook teveel.
Ik hou wel van nette, wijde broeken, maar die zijn echt amper te krijgen. Een keer in de uitverkoop voor een bruiloft een ecru kleurige linnen wijde broek, van Esprit. Maar verder...allemaal dat lelijke skinny jeans...
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 03 jul 2008 18:44

Hmmm, ruik ik hier een refoweb-kleding-ruil-feest?

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 03 jul 2008 19:02

Jahoor, voortaan niet meer je zak met oude kleren aan de straat zetten voor het Leger des Heils, maar meenemen naar de RW-meeting ;)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 03 jul 2008 19:20

'k Heb net nog even via internet geshopt bij Esprit. Heel leuke topjes en bloesjes in de uitverkoop... daarnaast nog een riem besteld die níet in de uitverkoop is, waardoor 't uiteindelijk toch nog aardig wat geld wordt, maar goed :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 03 jul 2008 23:10

Ik ben bezig een hele nieuwe garderobe aan te schaffen.
Ben in 2 maanden tijd van maat 40 naar maat 36 gegaan.
Dure investering dat afvallen.. :| Al koop ik wel veel in de uitverkoop.
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 04 jul 2008 07:57

Nee joh Jans1, dat moet je zien als een leuke investering ;) Tenminste, m'n garderobe aanvullen in de uitverkoop, dat vind ik ook wel wat :)

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 04 jul 2008 07:59

Lalage schreef:Hmmm, ruik ik hier een refoweb-kleding-ruil-feest?

Goed idee! :D

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 04 jul 2008 09:31

Jah, leuk idee!
Ik herken me wel een beetje in MissF wat betreft de shirtjes. Ik heb er (nog) niet vreselijk veel maar toch wel een redelijke stapel. Ik heb echt zo'n shirtjes-tic. Altijd als ik ga winkelen vind ik leuke shirtjes terwijl ik met broeken/rokken gewoon minder heb. Toch is het wel handig om die ook te dragen 8) . Ik heb de afgelopen tijd een beetje veel gewinkeld dus nu stop ik er even mee :wink: .

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 11 jul 2008 15:01

LeChat schreef:'k Heb net nog even via internet geshopt bij Esprit. Heel leuke topjes en bloesjes in de uitverkoop... daarnaast nog een riem besteld die níet in de uitverkoop is, waardoor 't uiteindelijk toch nog aardig wat geld wordt, maar goed :wink:
ik heb in onze vakantie geshopt! :mrgreen: uitverkoop...

Voor € 60,-
- een topje met een brede band in de nek
- mini spijkerrokje (net boven de knie)
- een witte broek met veel zakken
- een zwart blousje
- een roze/paars jasje met brede kraag
lekker geslaagd dacht ik zo :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 11 jul 2008 19:02

Leuk Kwebbel. Aardig geslaagd volgens mij.

Argh, ik zou stoppen met winkelen! Nu heb ik vanmiddag weer een zwarte sportieve trui met chapacon (hoe schrijf je dat Lalage?) gekocht. Hij is echt leuk en ik had 'm ook wel een beetje nodig :wink: .

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 11 jul 2008 19:04

Vonkie schreef:Leuk Kwebbel. Aardig geslaagd volgens mij.

Argh, ik zou stoppen met winkelen! Nu heb ik vanmiddag weer een zwarte sportieve trui met chapacon (hoe schrijf je dat Lalage?) gekocht. Hij is echt leuk en ik had 'm ook wel een beetje nodig :wink: .

capuchon 8)

Ik heb pas nog 2 rokken en een shirt gekocht. Wat is shoppen in de uitverkoop toch leuk! :D
Afbeelding

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 11 jul 2008 19:37

Daphne schreef:

capuchon 8)

Ik heb pas nog 2 rokken en een shirt gekocht. Wat is shoppen in de uitverkoop toch leuk! :D

echt wel. We hebben hier alleen niets nodig.
Kheb laatst in de uitverkoop een blousje voor mezelf gekocht en vandaag liep ik bij de hema binnen en had ik voor beide jongens een leuk shirt nog voor de helft. Voor de jongens vind ik Hennes en Mauritz echt helemaal geweldig. Was van de week er een kraamcadeau kopen en dan ga ik zelf toch ook echt ff neuzen en ja hoor, een leuke overhemdje voor Simon gevonden. Kheb hem wel in een groter maatje gekocht zodat hij hem van het najaar aan kan.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 11 jul 2008 19:42

Jep ben aardig geslaagd 8) ik ben ongeveer uit m'n zomercollectie gegroeid van vorig jaar dus ik had weer aardig wat nodig.....
Nu kan ik weer even vooruit en heb ik met t jasje en de zwarte blouse een net pakje voor a.s. zondag want dan wordt ons neefje (van vlinder & me) Marvano gedoopt!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Terug naar “Archief”