Moderator: Moderafo's
ik heb in onze vakantie geshopt!LeChat schreef:'k Heb net nog even via internet geshopt bij Esprit. Heel leuke topjes en bloesjes in de uitverkoop... daarnaast nog een riem besteld die níet in de uitverkoop is, waardoor 't uiteindelijk toch nog aardig wat geld wordt, maar goed
Vonkie schreef:Leuk Kwebbel. Aardig geslaagd volgens mij.
Argh, ik zou stoppen met winkelen! Nu heb ik vanmiddag weer een zwarte sportieve trui met chapacon (hoe schrijf je dat Lalage?) gekocht. Hij is echt leuk en ik had 'm ook wel een beetje nodig.
Daphne schreef:Vonkie schreef:Leuk Kwebbel. Aardig geslaagd volgens mij.
Argh, ik zou stoppen met winkelen! Nu heb ik vanmiddag weer een zwarte sportieve trui met chapacon (hoe schrijf je dat Lalage?) gekocht. Hij is echt leuk en ik had 'm ook wel een beetje nodig.
capuchon![]()
Ik heb pas nog 2 rokken en een shirt gekocht. Wat is shoppen in de uitverkoop toch leuk!
Jep ben aardig geslaagdVonkie schreef:Leuk Kwebbel. Aardig geslaagd volgens mij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten