jas schreef:Afat82 schreef:Spyg schreef:nee zeker niet want je kan als GOD het wil daar zelfs mensen bereiken. En ik zal ook in de kroeg over GOD praten want HIJ is mijn lust en mijn leven
De hypocrisie ten top! Sorry, maar ik vind dat echt niet kunnen!!! Zelf maar doen waar je zin in hebt, want "God kan me toch overal bereiken!" En als Hij dat niet doet? Dan is het zeker ook nog Zijn schuld, want Hij heeft me niet uit de kroeg gehaald? Vreselijk!!!!
Afat82, je hebt helemaal gelijk. Ik roep dit ook al het hele topic door, maar men wil er niet aan. Men wil God dienen en de mammon. Als ware gelovige doorgaan, en toch wereldsgezind. Men spreekt over Christus als de lieve Jezus, maar men dient de vorst der duisternis die een leugenaar is van den beginnen. Men is naar eigen zeggen vervuld van de Heilige Geest, maar de waarheid is in hen niet, want men blust door de dienst der wereld de Geest uit. Daarom, op de schroothoop dat wereldgeloof, en nog eens goed nagaan wie de B(b)ron is waaruit geleefd wordt.
@ jas
Als jij nu eens de balk uit je ogen haalt dan zie je meer dan alleen je eigen dingen die je wilt zien want waar je nu mee aan komt is zeer kortzichtig en zo bereik je alleen maar wat de duivel wil