Wat doe je nu absoluut NIET met je vriend(in)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Zareb
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Zareb » 10 nov 2004 13:17

Lalage schreef:
Marnix schreef:Momenteel ben ik vrijgezel... maar ik zou absoluut niet een dagje mee gaan om te winkelen... Tenminste... als het echt een hele dag wordt... dat vind ik zo vreselijk.... ff iets kopen, prima, maar zodra ze alle winkels in de stad af gaan heb ik zoiets van: Ik ga wel in de kroeg zitten... kom maar terug als je klaar bent :D

Haha, winkelen moet je met vriendinnen doen (of die ene vriend die het wel leuk vindt). Als man hoef je alleen maar te zeggen dat je het mooi vindt als ze de buit showt.

en het moet betalen

André

Berichtdoor André » 10 nov 2004 13:17

Lalage schreef:
Marnix schreef:Momenteel ben ik vrijgezel... maar ik zou absoluut niet een dagje mee gaan om te winkelen... Tenminste... als het echt een hele dag wordt... dat vind ik zo vreselijk.... ff iets kopen, prima, maar zodra ze alle winkels in de stad af gaan heb ik zoiets van: Ik ga wel in de kroeg zitten... kom maar terug als je klaar bent :D

Haha, winkelen moet je met vriendinnen doen (of die ene vriend die het wel leuk vindt). Als man hoef je alleen maar te zeggen dat je het mooi vindt als ze de buit showt.

Gaaf, een vrouw die het snapt!! 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 nov 2004 13:48

Hm, ik ben dan zeker een van de weinige mannen die er niet zo heel veel problemen mee heeft. Ja, als ze alleen maar op zoek is naar kleren voor haar zelf en die ook nog niet kan vinden wordt het vervelend. Maar gewoon een beetje door de stad slenteren, zowel cdwinkels als kledingwinkels binnenvallen, ergens wat drinken, nah, er zijn ergere dingen.

Ik las een poosje geleden ook nog een mooie oplossing voor Marnix, alleen jammer dat het in Duitsland was: de Mannergarten. 8) Vrouwen kunnen daar hun man achterlaten als ze gaan winkelen en voor 10 euro krijgen ze daar een warme maaltijd en 2 biertjes en kunnen ze voetbal kijken en playstation spelen. :mrgreen:

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 10 nov 2004 13:52

WAHAAAA....SORRY MAG IK EVEN LACHEN??????!!!!!!!!!!!!

je moet je zo voorstellen dat je nog geen 1 keer in dit topic heb gekeken en er nu voor het eerst een blik op werp.... dat is echt lachwekkend, de 1 verteld uitgebreid over zijn/haar boeren en scheten leven, en de volgende vliegen elkaar in de haren enz enz... ik vind dit echt melig!

En om arcire moet ik helemaal lachen (niet verkeerd bedoeld), ik hou wel van dat lekker alles samen doen... En voor degenen die niet van boeren en scheten houden, ik begrijp het wel, maar als je altijd tussen 6 jongens ben op gevoed, kijk je er echt niet zo gek van op... Zelf houd ik het aardig in toom, maar af en toe...
en het lulligste is dan als je broertje tegen een groep vrienden gaat vertellen: zij deed het ook gisteren... :oops: :oops:
Ik probeer ten allen tijde mezelf te blijven, maar wel mn fatsoen erbij te houden... kijk: als ik bij Beatrix op bezoek ga, zal ik heus geen boeren laten...weet ze ook niet wat ze meemaakt :lol: Maar iedereen heeft er op z´n tijd wel ns last van hor, moet je maar goed veel uien eten.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

dit is dus echt een melig topic!

en nog ff wat: mariamagdalena: jij ben absoluut niet dom! echt niet! ik snap helemaal wat je bedoeld want ik vind mezelf ook altijd dom, maar de laatste tijd wordt het gelukkig wat minder. Voel jij je zelf nou maar niet de mindere van anderen, dat hoeft niet! Ik vind je in ieder geval niet dom troela :wink: jij heb een enorme negatieve kijk op jezelf, en dat heeft waarschijnlijk wel de nodige oorzaken, maar het hoeft echt niet :wink:
Psalm 25:2 (ber.)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 nov 2004 13:52

Ha, ook nog twee links erover gevonden:

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/3173126.stm

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,1004925,00.html

It beats sitting in shoe stores.. aldus een van de bezoekers. :D

André

Berichtdoor André » 10 nov 2004 13:54

Aragorn schreef:Hm, ik ben dan zeker een van de weinige mannen die er niet zo heel veel problemen mee heeft. Ja, als ze alleen maar op zoek is naar kleren voor haar zelf en die ook nog niet kan vinden wordt het vervelend. Maar gewoon een beetje door de stad slenteren, zowel cdwinkels als kledingwinkels binnenvallen, ergens wat drinken, nah, er zijn ergere dingen.

Ik las een poosje geleden ook nog een mooie oplossing voor Marnix, alleen jammer dat het in Duitsland was: de Mannergarten. 8) Vrouwen kunnen daar hun man achterlaten als ze gaan winkelen en voor 10 euro krijgen ze daar een warme maaltijd en 2 biertjes en kunnen ze voetbal kijken en playstation spelen. :mrgreen:

Net al bij Ikea, maar dan met kids 8) , sommige vrouwen vinden hun man een kind, heb ik wel eens gehoord :mrgreen:

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 10 nov 2004 13:57

Aragorn schreef:Misschien is het interessant om eens uit te zoeken wat 'jezelf zijn' nu echt is. :) Ik versta daaronder dat je je niet anders voor doet dan je bent, dat je alles kunt zeggen en dat je je niet belemmerd voelt in het uiten van je persoonlijkheid.

Ja dat denk ik ook,
jezelf zijn als je alleen bent of jezelf zijn als je met meerdere mensen zijn is verschillend.
Ik wil dus mezelf zijn als ik bij mijn vriendin ben zoals ik ook ben als ik ook alleen ben.

André

Berichtdoor André » 10 nov 2004 14:00

ahuibers schreef:
Aragorn schreef:Misschien is het interessant om eens uit te zoeken wat 'jezelf zijn' nu echt is. :) Ik versta daaronder dat je je niet anders voor doet dan je bent, dat je alles kunt zeggen en dat je je niet belemmerd voelt in het uiten van je persoonlijkheid.

Ja dat denk ik ook,
jezelf zijn als je alleen bent of jezelf zijn als je met meerdere mensen zijn is verschillend.
Ik wil dus mezelf zijn als ik bij mijn vriendin ben zoals ik ook ben als ik ook alleen ben.

Jezelf accepteren zoals je bent is dan toch een redelijke omschrijving vind ik. 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 nov 2004 14:10

Andre schreef:
Aragorn schreef:Hm, ik ben dan zeker een van de weinige mannen die er niet zo heel veel problemen mee heeft. Ja, als ze alleen maar op zoek is naar kleren voor haar zelf en die ook nog niet kan vinden wordt het vervelend. Maar gewoon een beetje door de stad slenteren, zowel cdwinkels als kledingwinkels binnenvallen, ergens wat drinken, nah, er zijn ergere dingen.

Net al bij Ikea, maar dan met kids 8) , sommige vrouwen vinden hun man een kind, heb ik wel eens gehoord :mrgreen:

Inderdaad. Dit citaat van het artikel waar ik de tweede link van postte bevestigd ook e.e.a.. :D
But for some men, it takes a while to get comfortable in the new environment, according to Bianca, a waitress at the Nox bar. "Some guys look almost scared after their wives leave them here," she said. "We just kind of take their hands and assure them that everything's going to be OK."

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 10 nov 2004 14:25

:D moet heel relaxed zijn, zo'n Männergarten. Ik wil best hoor... winkelen overleef ik op zich ook wel, maar bier is toch beter voor de conditie van de lever, zoals genoegzaam bekend is.
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 10 nov 2004 15:07

Zo, ik ga geloof ik even wat rechtzetten. Vogges mij denken jullie dat Jaco en ik achter elkaar rare geluiden maken en benen scheren ed. Dat is echt niet waar. Maar MOCHT het gebeuren, dan vind ik het gewoon geen probleem!!! Ik moet er niet aan denken dat ik van mezelf geen boer mag laten oid. En over scheten, zoek een vriend met een darmziekte, dan went het snel :D:D
Goed, verdere details vind ik niet nodig :D

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 10 nov 2004 15:11

Scheten went vanzelf (klinkt raar)
Mijn vriend heeft trouwens nog een positief gevolg van zn darmziekte en scheten bedacht: leek hem wel een handige manier om een bed mee warm te houden :shock: :-# :mrgreen:
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Tears
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Tears » 10 nov 2004 15:11

je heb wel van die typische manne dingen, maar toch ist cool als je een relatie heb waar je vriendin (vriend) ook gewoon je maatje is... waar je op de andere manier mee kan lachen, niet op elkaar gericht maar naast elkaar op het onderwerp wat je beiden interesseert.
Soms wil ik gewoon met vrienden lekker ergens een biertje gaan drinken en daar hoeft zij echt niet bij te zijn, aan de andere kant als zij een soort meeting met haar vriendinnen enzo heeft hoef ik me daar niet tussen te wringen.
Verder zijn er geen dingen die ik speciaal niet zou doen, buiten al die eerder genoemde zaken die ik gewoon min of meer aso vind, maar dan nog. Ik ga net zo met haar winkelen als dat zij mee gaat naar een naar kerosine stinkende vliegshow en ik meen te geloven allebei met interesse en niet als offer aan de ander.

(S-je je bent cool :D )
Declare this an Emergency...

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 10 nov 2004 15:15

Lalage schreef:Als man hoef je alleen maar te zeggen dat je het mooi vindt als ze de buit showt.

ik dacht dat eerlijkheid een voorwaarde voor een goede relatie was :lol:

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 10 nov 2004 15:39

Pivo schreef:je zal er maar last van hebben! en dan moeten ophouden omdat het niet fatsoenlijk is? dat is ook niet gezond hoor! het is een natuurlijke afscheiding van het lichaam! als ik ooit nog eens een vrouw tegen kom zal ze het maar moeten accepteren!

Maar je kunt toch ook even naar de gang lopen als je een wind moet laten..
Of als iets je ontglipt zeggen wij altijd: Pardon!
Of loop je dan de hele dag pardon te roepen? :wink:

En nog iets: winkelen doe ik dus ook alleen.
Want mijn man HAAT winkelen.
Hij zegt dan: koop nou maar, het is wel goed!
Om zo snel mogelijk de winkel uit te zijn.
Voor zichzelf ook, als hij broeken moet passen, loopt hij rood aan als het niet na 2 keer passen goed is.
Eigenlijk koopt hij ook liever kleren alleen, zonder mij. Behalve een jas, dat doet hij met mij, maar overhemden en broeken en zo, die koopt hij liever snel alleen.
Want ik wil altijd overal kijken en zo.
Veel mannen ergeren zich eraan.
En als vrouwen bh's passen, zie ik ook vaak mannen of vriendenvan balend zitten wachten tot het vrouwtje klaar is.
Winkelen is gewoon niks voor mannen.
mijn zonen vinden het ook niet leuk.
Terwijl ik het ontspanning vind om te winkelen, heel erg veel te passen, en dan vaak niks kopen.
Dat is dus echt waar je mijn man een verdriet mee doet, dus hij gaat al jaren niet meer mee.
Wel jammer als we bv naar Amsterdam gaan, dan kan ik nooit eens lekker tutten.
Hij zegt dan: als je die rok leuk vindt, dan koop je het maar, als je maar niet eindeloos gaat passen.
Winkelen vind ik leuk samen met een vriendin of nog leuker met schoondochters :8>
En dan samen lekker een grote bak koffieverkeerd, of 2.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mariamagdalena op 10 nov 2004 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Archief”