Stelling: Pim Fortuyn was een zegen voor Nederland!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 31 mei 2004 12:58

Snorbaarder schreef:Betaalde sex lijkt mij in zijn geheel fout!

Ja, precies, maar als je een voorbeeldfunctie hebt, zoals een politicus, dan kan je je dat soort dingen helemaal niet permiteren......... doe je dat wel, dan kom je vrij ongeloofwaardig over, vind ik.

Nou kun je natuurlijk zeggen: een president die vreemdgaat is fout, maar een president is ook een man van vlees en bloed, en mannen in een interessante of belangrijke functie, hebben altijd veel vrouwen achter zich aan, en de meeste mannen gaan zo en zo al vreemd. Ik ken geen man die in een relatie van 25 jaar bijvoorbeeld nog nooit 1 keer een scheve schaats heeft gereden..............

En dan kunnen vrouwen zeggen: mijn man doet dat niet, maar dat is ook je kop in het zand steken. Want al is je man geen versierdestype (zoals mijn man), als hij een belangrijke functe heeft, dan kan het ooit een keer gebeuren dat er een keer een draaikontje voorbij komt waaraan hij in een bepaalde situatie geen weerstand kan bieden.
En daar is weer vergeving voor, vind ikke....

Snorbaarder
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Snorbaarder » 31 mei 2004 13:06

Als alle vrouwen zo eens waren :D
Who has seen the wind?
Neither you, nor I:
But when the trees bow down their heads,
The wind is passing by.

Bigboss
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Bigboss » 31 mei 2004 13:42

Mariamagdalena schreef: Ik ken geen man die in een relatie van 25 jaar bijvoorbeeld nog nooit 1 keer een scheve schaats heeft gereden..................

Je scheert wel gelijk álle mannen over één kam hé??

Bedenkelijk hoor.

Rens
Geloof is een mooi iets, maar je moet er geen hoofdpijn van krijgen (Citaat)

Tabitha
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Tabitha » 31 mei 2004 14:54

Mariamagdalena schreef: Ik ken geen man die in een relatie van 25 jaar bijvoorbeeld nog nooit 1 keer een scheve schaats heeft gereden..............

Miojn man doet dat niet \:D/ en mijn pappie ook niet =D>
Je leeft niet echt, totdat je iets gevonden hebt waar je voor zou willen sterven.

heiden
Mineur
Mineur

Berichtdoor heiden » 31 mei 2004 15:32

Mariamagdalena schreef:.......als hij een belangrijke functe heeft, dan kan het ooit een keer gebeuren dat er een keer een draaikontje voorbij komt waaraan hij in een bepaalde situatie geen weerstand kan bieden.
En daar is weer vergeving voor, vind ikke....

:D Grappig, vond Pim Fortuyn toevallig ook........en we zijn weer on-topic

henk77

Berichtdoor henk77 » 31 mei 2004 20:19

nou een zegen kan ik niet zeggen.maar zijn meningen enz die komen wel heel goed van pas en hoop dat we binne kort weer een nieuwe pim zullen krijgen.
ik was het wel met redelijk veel dingen eens,maar bepaalde dingen waren ook wel weer een beetje te,en jah niet christelijk,dus heeft niet een stem van mij gehad.

Snorbaarder
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Snorbaarder » 31 mei 2004 20:50

Waarom staat er niet zo'n aansprekend figuur op in een Christelijke partij?! dat zou mooi zijn.
Who has seen the wind?

Neither you, nor I:

The wind is passing by.

Bigboss
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Bigboss » 31 mei 2004 21:06

Het zijn vaak van die "Grijze muizen"-personen, geen sjeu, geen sterke persoonlijkheid.

Daar wil ik echter weer een opmerking bij maken die in het voordeel van Bas van der Vlies (DE sgp-man) uitpakt:

in de gesprekken die ik met hem heb mogen voeren over het gehandicaptenvraagstuk, kwam hij op mij over als een uiterst sympathieke en krachtige persoonlijkheid.

jammer van het sgp-standpunt mbt de beeldende media.

Maar voor het overige: geen sterke persoonlijkheden die er uit springen en die krachtig het christelijke standpunt kunnen uitdragen.

Groet, Rens

Tabitha
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Tabitha » 31 mei 2004 21:55

Bigboss schreef:Het zijn vaak van die "Grijze muizen"-personen, geen sjeu, geen sterke persoonlijkheid.

jammer van het sgp-standpunt mbt de beeldende media.

Maar voor het overige: geen sterke persoonlijkheden die er uit springen en die krachtig het christelijke standpunt kunnen uitdragen.

Groet, Rens

Daar baal ik ook zo van bij de SGP. Al dat stijve-harken-gedoe en mediabeleid/vrouwenstandpunt verknoeien hun imago helemaal, terwijl hun standpunten voor de rest echt niet achterlijk zijn!
Je leeft niet echt, totdat je iets gevonden hebt waar je voor zou willen sterven.

Bigboss
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Bigboss » 31 mei 2004 22:03

Tabitha, dat laatste hoor je mij ook helemaal niet beweren. Het gros van de standpunten zijn helder en voluit verdedigbaar. Met de juiste persoon als vlaggendrager/smoel met de gave van een helder betoog moet het mogelijk zijn om veel meer kiezers tot stemmen op de SGP te brengen.

SGP is het zeker waard.

Groet, Rens

Tabitha
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Tabitha » 31 mei 2004 22:10

Bigboss schreef:
SGP is het zeker waard.

Waarheid als een koe! :wink:

thespiritisinsideus

Berichtdoor thespiritisinsideus » 31 mei 2004 22:40

Bas van der Vlies heeft wel degelijk een uitstraling, maar echt een mannenbroedersuitstraling, als je een wat vlotter iemand met een snelle babbel zou hebben, hoe vreselijk het ook is dat dat echt belangrijk is, dan zou je meer stemmen kunnen pakken bij het CDA vandaan en dat vind ik dan weer mooi';)

Snorbaarder
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Snorbaarder » 31 mei 2004 22:52

Heb Bas van der Vlies ook altijd een fijne man gevonden. Hij is naar ik heb vernomen ook zeer geliefd in de kamer.
Jan Marijnissen en Bas van der Vlies zijn mijn inziens de krachtigste personen uit de 2e kamer, of er nu 1 of 1000000 mensen op ze stemt, hun standpunten blijven hetzelfde.
Who has seen the wind?

Neither you, nor I:

The wind is passing by.

Bigboss
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Bigboss » 31 mei 2004 23:03

Snorbaarder schreef:
Jan Marijnissen en Bas van der Vlies zijn mijn inziens de krachtigste personen uit de 2e kamer

Beiden heb ik diverse malen in persoon gesproken, Jan Marijnissen ook veelvuldig in mijn SP-tijd.

De laatste is toch minder plezierig in de omgang dan Bas van der Vlies. Hoewel beiden een kernachtig betoog kunnen houden, en niet van hun eenmaal ingenomen standpunten in een bepaalde zaak afwijken, is het mij wel duidelijk dat bij de SGP toch meer compassie met de zwakken in de samenleving bestaat dan bij de SP.

Ook het inhoudelijke van de SGP spreekt mij meer aan dan dat van de SP. Los van de achtergronden van beide partijen, is de inhoud van de SGP barmhartiger dan van de SP.

Groet, Rens

henk77

Berichtdoor henk77 » 31 mei 2004 23:24

en denkje dat zo iemand kan opstaan in de christelijke partiij? snorrebaard? ben bang van niet.althans niet iemand op een bijbels ondegrond.

Terug naar “Archief”