Refoweb's Dr. Love vragenrubriek

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 03 sep 2004 19:18

columbus schreef:
essieee schreef:ooit was ik hier kind aan huis.....

ik ook Esssie :D
samen met Rosekapje doktertje spelen en moet je zien wat er van gekomen is :lol: (Rosekapje staat nu boven dr haar te fohnen :wink: )

enneh ik bevind me ook op de beste plaats nu :wink:

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 06 sep 2004 10:18

Whoeiii wil ff meedelen dat ik gister EINDELIJK de leuke boy weer zag in de kerk....1 nadeel: Hij zit nu weer helemaal in mijn hoofd :|
Hijs zo leuk!
Een meisje uit mijn kerk hield me jammer genoeg aan de praat zodat ik geen oogcontact met hem had...want hij liep al een stuk voor me.....!! Maarr...kheb hem weer gezien. Up to Friday the 10e :P
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 sep 2004 10:20

Haha, geweldig, funlover maakt er een heel project van.. 8) (herkent z´n eigen middelbareschoolverliefdheden :D)

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 06 sep 2004 10:25

Funlover schreef:Whoeiii wil ff meedelen dat ik gister EINDELIJK de leuke boy weer zag in de kerk....1 nadeel: Hij zit nu weer helemaal in mijn hoofd :|
Hijs zo leuk!
Een meisje uit mijn kerk hield me jammer genoeg aan de praat zodat ik geen oogcontact met hem had...want hij liep al een stuk voor me.....!! Maarr...kheb hem weer gezien. Up to Friday the 10e :P

hoe ga je t nu aanpakken dan?

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 06 sep 2004 11:11

Aragorn schreef:Haha, geweldig, funlover maakt er een heel project van.. 8) (herkent z´n eigen middelbareschoolverliefdheden :D)

Hahahah WIJSNEUS
Kben al MBO......en als dit een middelbareschoolverliefdheid is.......dan eet ik nu mijn sok op! Maar tkomt misschien wel een beetje zo over!
Maar goed kan jij ook niet weten...je kent me niet dus......denk wat je er van denken wil is iedereen gelukkig :lol:
Ik weet het er mijne van

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 06 sep 2004 11:12

Jannoek schreef:
Funlover schreef:Whoeiii wil ff meedelen dat ik gister EINDELIJK de leuke boy weer zag in de kerk....1 nadeel: Hij zit nu weer helemaal in mijn hoofd :|
Hijs zo leuk!

Ik zou het niet weten! Ik ga echt NIET achter hem aanlopen en weet echt niet hoe ik het moet doen...............ik kijk wel hoe de situatie zich voor doet......Tkan wel zijn dat zijn broer een handje gaat helpen daar zie ik hem wel voor aan :wink:
Ik blijf Ik en ik kijk wel hoe het gaat worden! Ik ga niet giechelen, raar doen, ofzo! Ik zie wel hoe thet gaat....wel moeilijk.....................

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 07 sep 2004 14:03

Funlover schreef:
Jannoek schreef:
Hijs zo leuk!

Ik zou het niet weten! Ik ga echt NIET achter hem aanlopen en weet echt niet hoe ik het moet doen...............ik kijk wel hoe de situatie zich voor doet......Tkan wel zijn dat zijn broer een handje gaat helpen daar zie ik hem wel voor aan :wink:
Ik blijf Ik en ik kijk wel hoe het gaat worden! Ik ga niet giechelen, raar doen, ofzo! Ik zie wel hoe thet gaat....wel moeilijk.....................

Als je me vrijdag ziet in de trein mag je er over praten hoor ;)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 14 sep 2004 14:46

Funlover, (Dr. :wink: ) Rosekapje is erg nieuwsgierig hoe het vrijdag afgelopen is...

Dusss, mocht je je verhaal willen delen. :)
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 22 sep 2004 15:34

rosekapje schreef:Funlover, (Dr. :wink: ) Rosekapje is erg nieuwsgierig hoe het vrijdag afgelopen is...

Dusss, mocht je je verhaal willen delen. :)

Komt ie:
Ik kwam de zaal binnen...en gelijk zat de tafel van Rene te kijken :lol: Ik deed net of ik niks zag en ging op een stoel zitten!! Heel de avond hebben we oogcontact gehad...maar we durfde nallebei niet op elkaar af te stappen!!! Aan het eind...kreeg ik toch bijna de neiging...ik kon hier voor mijn gevoel niet weg zonder op hem af te stappen...maar ja ik durfde ook weer niet. Heel de menigte zit dan waarschijnlijk te kijken! En we bleven maar naar ekaar kijken.......echt soms minuten lang...zonder wegkijken en we lachten maar er gebeurde NIKS
De volgende dag heb ik hem gesmst: Leuk je weer eens wat van dichterbij mee te maken. Jammer dat ik het lef niet had naar je teo te komen. Kzou graag eens met je klesten. Groetjes Karita
Ik had besloten met mijn vreindinnne...maandag niet terug gestuurd dan niet! Mijn hint is duidelijk! En NEE hij heeft niks terug gestuurd!! Dan niet...ik ben nu heel nuchter en zeg dat hij zijn kans heeft gehad!! Enne ik zag hem afgelopen zondag weer lopen. HIj zag er stoer uit....en hij deed weer wat met me......maar ik heb hem verder niet gesproken of gegroet...kon niet :wink: ! Hij liep achter me en hoorde zijn broertje wel zeggen: Daar heb je dat leuke meisje Rene!! Haha...dat was wel maf :lol:
Maar tis over en voorbij...en thnx voor jullie hulop!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 sep 2004 15:36

Hm, wat een sukkel die gozer. :D

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 22 sep 2004 15:39

Wat een ongalante knijter, zeg :D het valt niet mee allemaal.
Als iemand laat merken dat ze verliefd op je is, laat je toch even weten of het al dan niet wederzijds is?
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 sep 2004 15:42

Ja, dat dacht ik ook.. al was het alleen maar om van de smsjes af te zijn. 8) (Maar misschien vond hij dat stiekem toch wel egostrelend.. :P )

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 22 sep 2004 15:44

Ja. Of misschien heeft hij wel tegen zijn vrienden gezegd 'als ze nou na dit SMSje er nog een stuurt, weet ik zeker dat ze van me houdt...

Goodbye.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 22 sep 2004 15:45

Gershwin schreef:Ja. Of misschien heeft hij wel tegen zijn vrienden gezegd 'als ze nou na dit SMSje er nog een stuurt, weet ik zeker dat ze van me houdt...

Ja daahaag daar trap ik niet in mensen :lol:
Mijn boodschap was duidelijk! :mrgreen:

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 22 sep 2004 15:50

:D zou kunnen toch?
Maar ik spreek uit ervaring, als ik zeg dat SMS niet heel spetterend werkt voor het aanknopen van een relatie :?

Goodbye.

Terug naar “Archief”