columbus schreef:essieee schreef:ooit was ik hier kind aan huis.....
ik ook Esssie![]()
samen met Rosekapje doktertje spelen en moet je zien wat er van gekomen is(Rosekapje staat nu boven dr haar te fohnen
)
enneh ik bevind me ook op de beste plaats nu
Moderator: Moderafo's
Funlover schreef:Whoeiii wil ff meedelen dat ik gister EINDELIJK de leuke boy weer zag in de kerk....1 nadeel: Hij zit nu weer helemaal in mijn hoofd![]()
Hijs zo leuk!
Een meisje uit mijn kerk hield me jammer genoeg aan de praat zodat ik geen oogcontact met hem had...want hij liep al een stuk voor me.....!! Maarr...kheb hem weer gezien. Up to Friday the 10e
Aragorn schreef:Haha, geweldig, funlover maakt er een heel project van..(herkent z´n eigen middelbareschoolverliefdheden
)
Jannoek schreef:Funlover schreef:Whoeiii wil ff meedelen dat ik gister EINDELIJK de leuke boy weer zag in de kerk....1 nadeel: Hij zit nu weer helemaal in mijn hoofd![]()
Hijs zo leuk!
Een meisje uit mijn kerk hield me jammer genoeg aan de praat zodat ik geen oogcontact met hem had...want hij liep al een stuk voor me.....!! Maarr...kheb hem weer gezien. Up to Friday the 10e
hoe ga je t nu aanpakken dan?
Funlover schreef:Jannoek schreef:Funlover schreef:Whoeiii wil ff meedelen dat ik gister EINDELIJK de leuke boy weer zag in de kerk....1 nadeel: Hij zit nu weer helemaal in mijn hoofd![]()
Hijs zo leuk!
hoe ga je t nu aanpakken dan?
Ik zou het niet weten! Ik ga echt NIET achter hem aanlopen en weet echt niet hoe ik het moet doen...............ik kijk wel hoe de situatie zich voor doet......Tkan wel zijn dat zijn broer een handje gaat helpen daar zie ik hem wel voor aan![]()
Ik blijf Ik en ik kijk wel hoe het gaat worden! Ik ga niet giechelen, raar doen, ofzo! Ik zie wel hoe thet gaat....wel moeilijk.....................
rosekapje schreef:Funlover, (Dr.) Rosekapje is erg nieuwsgierig hoe het vrijdag afgelopen is...
Dusss, mocht je je verhaal willen delen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten