rosekapje schreef:Funlover, (Dr.

) Rosekapje is erg nieuwsgierig hoe het vrijdag afgelopen is...
Dusss, mocht je je verhaal willen delen.

Komt ie:
Ik kwam de zaal binnen...en gelijk zat de tafel van Rene te kijken

Ik deed net of ik niks zag en ging op een stoel zitten!! Heel de avond hebben we oogcontact gehad...maar we durfde nallebei niet op elkaar af te stappen!!! Aan het eind...kreeg ik toch bijna de neiging...ik kon hier voor mijn gevoel niet weg zonder op hem af te stappen...maar ja ik durfde ook weer niet. Heel de menigte zit dan waarschijnlijk te kijken! En we bleven maar naar ekaar kijken.......echt soms minuten lang...zonder wegkijken en we lachten maar er gebeurde NIKS
De volgende dag heb ik hem gesmst: Leuk je weer eens wat van dichterbij mee te maken. Jammer dat ik het lef niet had naar je teo te komen. Kzou graag eens met je klesten. Groetjes Karita
Ik had besloten met mijn vreindinnne...maandag niet terug gestuurd dan niet! Mijn hint is duidelijk! En NEE hij heeft niks terug gestuurd!! Dan niet...ik ben nu heel nuchter en zeg dat hij zijn kans heeft gehad!! Enne ik zag hem afgelopen zondag weer lopen. HIj zag er stoer uit....en hij deed weer wat met me......maar ik heb hem verder niet gesproken of gegroet...kon niet

! Hij liep achter me en hoorde zijn broertje wel zeggen: Daar heb je dat leuke meisje Rene!! Haha...dat was wel maf
Maar tis over en voorbij...en thnx voor jullie hulop!!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!