Aragorn schreef:*geeft Markie nog een kopje groene thee waarna hij helemaal gerelaxeerd is*
Ik kan dat soort mensen ook niet zo heel erg waarderen, daar niet van btw. Maar of het iemand iets interesseert of hij iets kapotmaakt bij een ander kun je vanaf hier niet beoordelen. Zo'n waanbeeld kies je ook niet zelf neem ik aan..
*Wat zat er door die thee?*
Nee, ik kan ze ook totaal niet waarderen.En Aragorn, een egoist interesseert het echt niets wat hij aanricht bij een ander.Dat heb ik wel geleerd.
Die gaan echt over lijken.Als ze zelf maar buiten schot blijven dan is echt alles geoorloofd.
Meestal zijn het wel mensen met een zieke geest, die wél goed toneel kunnen spelen en geweldig kunnen liegen en faken.
Maar hun gedrag komt dus wel voort uit één of andere geestelijke ziekte.Iets wat ze zelf vrijwel nooit toe zullen geven.Ze blijven meestal hangen in de ontkenningsfase.
Ondertussen laten ze wel een spoor van geestelijke vernielingen na bij hun slachtoffers.
En áls ze het wat zou interesseren van wat ze bij iemand anders aanrichten zouden ze het dan toch blijven doen?
Denk het wel want het zijn áltijd egoisten.