Het gaat hier niet meer over het topic..
On-topic gaarne
Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Hm, voor sommige mensen is het aanbieden van drankjes anders een essentieel onderdeel van het contact leggen hoor..
mystery schreef:Aragorn schreef:Hm, voor sommige mensen is het aanbieden van drankjes anders een essentieel onderdeel van het contact leggen hoor..
Ik wist dat deze reactie ging komen![]()
Jij begrijpt best wat ik bedoel!
DJ schreef:ik heb altijd het idee dat jongens moeilijker contacten leggen met het andere geslacht dan meiden. hoe denken jullie daar over?
tinos schreef:maar waarom zou je moeilijk doen over het contact leggen met iemand van het andere geslacht?? we zijn a) allemaal mensen en b) contacten leggen doe je continu in je leven, dus waarom daar moeilijk over doen?
gave_meid schreef:tinos schreef:maar waarom zou je moeilijk doen over het contact leggen met iemand van het andere geslacht?? we zijn a) allemaal mensen en b) contacten leggen doe je continu in je leven, dus waarom daar moeilijk over doen?
ja dat is wel zo, maar kijk, niet beledigend bedoelt hoor,jongens die proberen meer stoer over te komen door juist van de meiden vandaan te blijven ( voorbeeld een jongen uit mijn klas was ik fliefd op en maakte contact maar nee hij wil der nix van weten) meisjes in tegendeel proberen wel van alles zo spreek ik ook met mijn vriendinnen er over hoe ik contact zou gaan leggen enzo dus ik vind dat meiden eerder contact leggen dan jongens
tinos schreef:gave_meid schreef:tinos schreef:maar waarom zou je moeilijk doen over het contact leggen met iemand van het andere geslacht?? we zijn a) allemaal mensen en b) contacten leggen doe je continu in je leven, dus waarom daar moeilijk over doen?
ja dat is wel zo, maar kijk, niet beledigend bedoelt hoor,jongens die proberen meer stoer over te komen door juist van de meiden vandaan te blijven ( voorbeeld een jongen uit mijn klas was ik fliefd op en maakte contact maar nee hij wil der nix van weten) meisjes in tegendeel proberen wel van alles zo spreek ik ook met mijn vriendinnen er over hoe ik contact zou gaan leggen enzo dus ik vind dat meiden eerder contact leggen dan jongens
wacht maar tot je wat ouder wordtdan maak je wat meer mee...
gave_meid schreef:tinos schreef:gave_meid schreef:tinos schreef:maar waarom zou je moeilijk doen over het contact leggen met iemand van het andere geslacht?? we zijn a) allemaal mensen en b) contacten leggen doe je continu in je leven, dus waarom daar moeilijk over doen?
zucht.......
Mondriaan schreef:gave_meid schreef:tinos schreef:gave_meid schreef:tinos schreef:maar waarom zou je moeilijk doen over het contact leggen met iemand van het andere geslacht?? we zijn a) allemaal mensen en b) contacten leggen doe je continu in je leven, dus waarom daar moeilijk over doen?
zucht.......
maak je geen zorgen niet nu en niet morgen
![]()
iedereen is klein geweest.![]()
nee, dat is grapjenu effe serieus,
ik denk dat er en meiden en jongens zijn die makkelijk kontakt leggen of niet, al is het als jongen gezien dat vrouwen soms erg afwachtend zijn maar dat gaat gewoon niet altijd op.
(ik kijk als jongen ook de kat wel uit de boom alleen lijkt het soms of de kat niet uit de boom durft)
groet van mondriaan aan allen.
Mondriaan schreef:ik denk dat er en meiden en jongens zijn die makkelijk kontakt leggen of niet, al is het als jongen gezien dat vrouwen soms erg afwachtend zijn maar dat gaat gewoon niet altijd op.
(ik kijk als jongen ook de kat wel uit de boom alleen lijkt het soms of de kat niet uit de boom durft)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten