contacten leggen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 19 jan 2005 14:49

Het gaat hier niet meer over het topic..

On-topic gaarne
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 jan 2005 15:07

Hm, voor sommige mensen is het aanbieden van drankjes anders een essentieel onderdeel van het contact leggen hoor.. :)

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 19 jan 2005 15:17

Aragorn schreef:Hm, voor sommige mensen is het aanbieden van drankjes anders een essentieel onderdeel van het contact leggen hoor.. :)

Ik wist dat deze reactie ging komen :mrgreen:

Jij begrijpt best wat ik bedoel!
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 19 jan 2005 16:44

Maar het is wel zo
What a wonderfull girl!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 jan 2005 18:04

mystery schreef:
Aragorn schreef:Hm, voor sommige mensen is het aanbieden van drankjes anders een essentieel onderdeel van het contact leggen hoor.. :)

Ik wist dat deze reactie ging komen :mrgreen:

Jij begrijpt best wat ik bedoel!

Hm, wat zeur je dan over offtopic als je zelf ook al wist dat het niet zo was? :P 8)

Maar sjit, ik wordt dus voorspelbaar.. :o

Wils
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Wils » 16 apr 2005 19:57

als ik verliefd ben dan maak ik juist graag contact met die jongen en ben graag bij hem in de buurt contact gaat dan ook wel goed.

maar ik ben heel erg weinig verliefd dat is wel jammer, maar als ik mensen mag dan kan ik goed en makkelijk contact maken en als ik mensen niet mag dan is het weer veel moeilijker, daar stap ik dan ook niet snel op af. uiteraard

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Re: contacten leggen

Berichtdoor Boekenlezer » 16 apr 2005 22:44

DJ schreef:ik heb altijd het idee dat jongens moeilijker contacten leggen met het andere geslacht dan meiden. hoe denken jullie daar over?

Jongens moeilijker contacten leggen met het andere geslacht dan meisjes? Nou, dat is me nog nooit opgevallen. Ik ben eerder geneigd het tegenovergestelde te denken.
Statistische gegevens heb ik niet. Van mezelf weet ik i.i.g. dat wanneer ik dolgraag met een meisje contact maak, ik dat best voor elkaar krijg. Ik heb er zat mee geoefend, dus dat gaat me best wel goed af. Het is niet echt moeilijk.
Vanaf toen ik bijna 19 was begon ik daarin heel actief in te oefenen. Ik weet dat nog wel: dan zat er een dame op school die ik er wel leuk uit vond zien. Dan ging ik er gewoon naar toe, en ging een gesprek aan. En dat werkte vaak best goed. Zelfs de eerste keer ging het al gelijk goed. Ik vond het vreselijk spannend, dat wel. Maar toch ging het wel goed. Later word je daar wat nuchterder in, als je leeftijd wat toeneemt. Nu bekijk ik dit soort dingen ook totaal anders dan toen ik 19 was.

Ik heb eigenlijk juist het idee dat meisjes erg verlegen zijn en weinig uithalen als ze je een beetje interessant vinden. Ze laten het een keertje subtiel merken misschien, maar de rest mag jij mooi doen als jongen.
Laatst gewijzigd door Boekenlezer op 16 apr 2005 22:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 16 apr 2005 22:46

maar waarom zou je moeilijk doen over het contact leggen met iemand van het andere geslacht?? we zijn a) allemaal mensen en b) contacten leggen doe je continu in je leven, dus waarom daar moeilijk over doen?

ik vind het persoonlijk erg interessant om contacten te leggen.. netwerk uitbouwen en leren van anderen.. daarbij maakt het me echt niet uit of het een jongen of een meisje is.. ik leg contacten dan ook in eerste instantie om nieuwe vrienden te maken, niet om direct aan een vaste relatie te beginnen zoals veel wel doen..

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 17 apr 2005 12:50

tinos schreef:maar waarom zou je moeilijk doen over het contact leggen met iemand van het andere geslacht?? we zijn a) allemaal mensen en b) contacten leggen doe je continu in je leven, dus waarom daar moeilijk over doen?

ja dat is wel zo, maar kijk, niet beledigend bedoelt hoor,jongens die proberen meer stoer over te komen door juist van de meiden vandaan te blijven ( voorbeeld een jongen uit mijn klas was ik fliefd op en maakte contact maar nee hij wil der nix van weten) meisjes in tegendeel proberen wel van alles zo spreek ik ook met mijn vriendinnen er over hoe ik contact zou gaan leggen enzo dus ik vind dat meiden eerder contact leggen dan jongens
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 17 apr 2005 12:54

gave_meid schreef:
tinos schreef:maar waarom zou je moeilijk doen over het contact leggen met iemand van het andere geslacht?? we zijn a) allemaal mensen en b) contacten leggen doe je continu in je leven, dus waarom daar moeilijk over doen?

ja dat is wel zo, maar kijk, niet beledigend bedoelt hoor,jongens die proberen meer stoer over te komen door juist van de meiden vandaan te blijven ( voorbeeld een jongen uit mijn klas was ik fliefd op en maakte contact maar nee hij wil der nix van weten) meisjes in tegendeel proberen wel van alles zo spreek ik ook met mijn vriendinnen er over hoe ik contact zou gaan leggen enzo dus ik vind dat meiden eerder contact leggen dan jongens

wacht maar tot je wat ouder wordt ;) dan maak je wat meer mee...

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 17 apr 2005 22:48

Hehe inderdaad.

Ik had er vroeger ook wel wat meer moeite mee dan nu. Tegenwoordig is het totaal geen probleem meer om contacten met meiden te leggen, integendeel, ik leg denk ik nog makkelijker contacten met meiden dan met jongens, hoewel het bij beide geslachten totaal geen problemen oplevert.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 22 apr 2005 12:14

tinos schreef:
gave_meid schreef:

zucht....... :?

Mondriaan
Mineur
Mineur

Berichtdoor Mondriaan » 22 apr 2005 21:46

gave_meid schreef:
tinos schreef:
gave_meid schreef:

:wink: maak je geen zorgen niet nu en niet morgen :wink:
iedereen is klein geweest. :mrgreen:

nee, dat is grapje :mrgreen: nu effe serieus,

ik denk dat er en meiden en jongens zijn die makkelijk kontakt leggen of niet, al is het als jongen gezien dat vrouwen soms erg afwachtend zijn maar dat gaat gewoon niet altijd op.
(ik kijk als jongen ook de kat wel uit de boom alleen lijkt het soms of de kat niet uit de boom durft :mrgreen: )

groet van mondriaan aan allen.

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 23 apr 2005 17:18

Mondriaan schreef:
gave_meid schreef:
tinos schreef:
gave_meid schreef:

:wink: maak je geen zorgen niet nu en niet morgen :wink:
iedereen is klein geweest. :mrgreen:

nee, dat is grapje :mrgreen: nu effe serieus,

ik denk dat er en meiden en jongens zijn die makkelijk kontakt leggen of niet, al is het als jongen gezien dat vrouwen soms erg afwachtend zijn maar dat gaat gewoon niet altijd op.
(ik kijk als jongen ook de kat wel uit de boom alleen lijkt het soms of de kat niet uit de boom durft :mrgreen: )

groet van mondriaan aan allen.

:mrgreen: :mrgreen:

ach ja, als je het zo bekijkt, der zijn altijd wel meiden die het moeilijk vinden, het ligt wel beetje aan karakter natuurlijk

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 23 apr 2005 17:59

Mondriaan schreef:ik denk dat er en meiden en jongens zijn die makkelijk kontakt leggen of niet, al is het als jongen gezien dat vrouwen soms erg afwachtend zijn maar dat gaat gewoon niet altijd op.

Hm, dat is niet mijn ervaring (dat meisjes zo afwachtend zijn).

Terug naar “Archief”