Bezuinigingen gezinnen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

juffiejuf
Luitenant
Luitenant
Berichten: 677
Lid geworden op: 14 apr 2011 13:02
Locatie: overal en nergens

Re: Bezuinigingen gezinnen

Berichtdoor juffiejuf » 07 nov 2013 19:16

@ boerin; ik zou als ik jou was eerst alles eens goed op een rijtje zetten met iemand. Je geeft zelf aan er geen verstand van te hebben maar als je een goed overzicht heb van alle kosten en toeslagen die je eventueel kan krijgen heb je pas een echt reeël beeld voordat je dadelijk toeslagen moet terugbetalen etc.

Persoonlijk ben ik het er echt wel mee eens dat God weet waar/en in welk huisje je terecht komt maar daar moet je wel zelf de middelen voor gebruiken en je verstand mee in gebruiken.....

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Bezuinigingen gezinnen

Berichtdoor Boerin » 07 nov 2013 19:54

juffiejuf schreef:@ boerin; ik zou als ik jou was eerst alles eens goed op een rijtje zetten met iemand. Je geeft zelf aan er geen verstand van te hebben maar als je een goed overzicht heb van alle kosten en toeslagen die je eventueel kan krijgen heb je pas een echt reeël beeld voordat je dadelijk toeslagen moet terugbetalen etc.

Persoonlijk ben ik het er echt wel mee eens dat God weet waar/en in welk huisje je terecht komt maar daar moet je wel zelf de middelen voor gebruiken en je verstand mee in gebruiken.....

Oh die mevrouw van de belastingdienst heeft me het al uitgelegd door de telefoon. Ik onderneem zelf wel actie, maar ja, binnen 3 weken een huis vinden, daar kan ik wel wat hulp van de Heer bij gebruiken.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Boerin
Generaal
Generaal
Berichten: 4537
Lid geworden op: 17 okt 2013 15:20

Re: Bezuinigingen gezinnen

Berichtdoor Boerin » 11 nov 2013 10:48

Ik begon wel behoorlijk te twijfelen zondag, maar we hadden een geweldige preek van onze vrouwelijke oudste die het over twijfel had en dat we gewoon God moesten vertrouwen, bijvoorbeeld voor een huis. Ik werd net gebeld. Hoppa, ik kan woensdag al komen kijken, net zo makkelijk. Dank U Heer!
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Gebruikersavatar
Jess
Sergeant
Sergeant
Berichten: 395
Lid geworden op: 19 sep 2006 12:53
Locatie: @ home

Re: Bezuinigingen gezinnen

Berichtdoor Jess » 11 nov 2013 10:57

:D

Halleluja!

Gister nog gezongen in de dienst: Stel mijn vertrouwen op de Heer mijn God


Het uitstelgedrag waar jij het over had herken ik heel erg, bij mij is het gewoon laksigheid :? en niet van vertrouwen dat het wel goed komt want in bepaalde dingen heb je toch ook een eigen verantwoordelijkheid (zoals bijv. de belastingaangifte regelen wat ik elke keer uitstelde tot ik in de stress schoot van de dreigbrief die ik kreeg)


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 72 gasten