Moderator: Moderafo's
meribel schreef:Je bedoelt, de oorlog in syrie en situatie in palestina en egypte is een straf van God omdat ze israel belaagd hebben?
meribel schreef:Je bedoelt, de oorlog in syrie en situatie in palestina en egypte is een straf van God omdat ze israel belaagd hebben?
mealybug schreef:Lees Jesaja 34 eens en vertel wat je denkt.
Nee, als het regime van de VS een militaire tik op de vingers heeft gekregen, denken ze heel misschien nog eens na voor ze opnieuw chemische wapens inzetten tegen hun eigen bevolking. Dat is de enige doelstelling van de VS.mealybug schreef:En daaarna breekt vast de vrede uit.
Een soort Nagasaki / Hiroshima effect?
schelpje3 schreef:Ik kan ook niet naar die journaalbeelden kijken, ik ga er van dromen.
JeeWee schreef:Dan maar dromen.
Deze kinderen en al die anderen in Syrië kunnen ook niet naar die beelden kijken.
Maar ze moeten.
Ze zitten midden in de verschrikkelijkheden.
mealybug schreef:
Ach het is maar net waar de media weer heeft gefilmd.
Iedere dag sterven er 15.000 kinderen een pijnlijke, langzame dood door ondervoeding.
vijftien duizend!!!!!
Dat is een veelvoud van wat er in Syrie van de week gebeurde.
Iedere dag kunnen we dit voorkomen.
Ook morgen weer!
En overmorgen.
Enz enz.
Byte schreef:Dit komt ietwat hard over bij mij alsof het je niets doet of begrijp ik je nu verkeerd mealybug ?
Ik ben het een beetje met schelpje en schaapje eens kijk liever niet maar heb dit en andere beelden toch gezien weerzinwekkend is het, verschrikkelijk wat de mensen zich zelf allemaal aan doen . Lijkt of het steeds meer voorkomt.... of de media is steeds beter in staat dit te laten zien
Gr Byte
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten