Het aantal voedingen vind ik prima zo eigenlijk. Ze drinkt wel kort, ik denk dat ik meestal met een kwartier wel klaar ben.
MissF, ik kan me heel goed voorstellen dat je elke twee uur een voeding van drie kwartier te heftig vindt. Succes met afbouwen!
Hier gaat t dus wel goed, ze is aardig tevreden en lekker rond aan t worden. Het kolven lukt nu ook eindelijk, alleen het flesje drinken nog niet. Ik heb een aventfles en ze probeert eraan te drinken zoals ze aan de borst drinkt en dat werkt niet.
Ze was overigens in gewicht bovengemiddeld (+1 lijn, ze weegt nu tegen de 6500) en gemiddelde lengte, de verpleegkundige zei: ik mag niets zeggen, want je geeft bv
AG, wat je zegt het wordt steeds makkelijker met de bv, dat vind ik hier ook. Je leert de signalen van je kindje ook nog steeds beter kennen (althans dat heb ik wel, ik kan haar nu in bed leggen als ik denk dat ze moe is, en ze slaapt dan bijna direct, dat heb ik bij de oudste nooit zo gehad) en dat maakt het ook weer makkelijker. Ik wil ook nog lang niet stoppen

Offtopic, ik moet dat knuffeltje nog voor je opzoeken, wordt aan gewerkt